Kāpēc amerikāņi neizmanto elektriskās tējkannas: cēloņi

click fraud protection

Kettle - tas ir viens no visbiežāk ierīces ikdienas dzīvē katram cilvēkam. Tēja pasaulē šodien nav nekas jauns, izņemot amerikāņiem. Tas ir saistīts ar faktu, ka Amerikas Savienotajās Valstīs pilnīgi pamest šo instrumentu.

Kāpēc ne izmantot elektriskās tējkannas ASV

Amerikāņi neizmanto elektrisko tējkannu: cēloņi

rakstu Saturs

  • Amerikāņi neizmanto elektrisko tējkannu: cēloņi
  • Aizstājējs par ASV elektrisko tējkannu
  • Kāda bija reakcija austrālieši

Ja tūristi ASV, lai apmeklētu dažādas vietas publiskiem piegādes un pieprasīt karstu tēju, tad tas izskatīsies izbrīnu. Visbiežāk dzēriens ASV - kafija, tēja un amerikāņi visvairāk patīk dzert aukstu.

Tomēr vissvarīgākais iemesls neizmantot ierīci - ir elektroenerģijas sprieguma. Mūsdienu elektroierīces tiek darbināti ar tīklu 220 volti un maksimālā sprieguma ASV - 110. Tāpēc, normāli lietojot ierīce nedarbojas, bet, ja jūs pērkat par zemāku jaudu, ūdens būs uzsildīts līdz 2-3 reizes ilgāk nekā nekā standarta kolēģiem.

Uzmanību! Šādu ierīču amerikāņi lietošana ir ne tikai praktiska, bet arī ļoti rentabla. Elektroenerģijas ASV vienmēr atšķīrās pārāk augstu izmaksu maksājumu, tāpēc, ka cilvēki cenšas ietaupīt, cik vien iespējams.

instagram viewer

elektriskā tējkanna

Aizstājējs par ASV elektrisko tējkannu

Visefektīvākais veids, lai sasildītos ūdens - ir izmantot mikroviļņu krāsnis. Tas ir pilnībā aizvieto ierīce Amerikas Savienotajās Valstīs. Tā kā ūdens tiek uzsildīts, un gāzes plītis, īpašā pannā. Metode, šķiet, ir ļoti dīvaini, un savdabīga, bet tas ir liels izmantošanu ASV.

Patiesībā, ir elektriskās tējkannas mājā katru otro amerikānis, viņi vienkārši tos izmanto ļoti reti. Parasti, kad viesi ierodas, vai svētku laikā, kad jums ir nepieciešams, lai ātri veikt karstu dzērienu.

Šķīstošā kafija ASV arī bauda zems pieprasījums, jo cilvēki izvēlas to darīt pats. Parasti tie tiek izmantoti šo kafijas automātu, pilnībā sagatavoti kafijas Turku.

elektriskā tējkanna

Kāda bija reakcija austrālieši

Pirmo reizi šo tēmu izvirzīja iedzīvotāji Austrālijā, kad viens no lietotājiem sociālo tīklu, ir reģistrēta, un pacēla diskusiju par to, ka amerikāņi neizmanto tējkannu. Sabiedrība bija šokēti par šo faktu, daudzi reaģēja skeptiski informācijai.

elektriskā tējkanna

Bet vēlāk, kad kļuva skaidrs noraidīšanas iemeslus instrumenta, austrālieši vienojās par viedokli, ka lēmums ir pamatots. sabiedriskā izsauciens ātri miris uz leju, un tas beidzās kādā no jokiem: ". Tas nav pārsteigums, ka Trump ir uzvarējis"

avatarNatalia:
20.04.2019 at 23:07

Šķīstošā kafija un nešķīstošās

atbilde
avatarAlina:
21.04.2019 at 05:35

Man gan ir elektriskā tējkanna, ūdens vienmēr es siltuma mazā katliņā, un nav saistīts ar elektroenerģijas ietaupījumiem. Tieši tik ērti. Tomēr, es nevaru saprast cilvēkus, kas dzer tēju. Kāpēc diena ieliet kādu policists ...

atbilde
avatarLauva:
21.04.2019 at 19:24

Pirms ASV un citi, piemēram, tiem, māt, būtu izskatījās labāk mītnes valstī notiek. Es dzīvoju Maikop parastā daudzdzīvokļu ēkā. Piegādātājs el.en. mēs PAO Kuban'energo cena gandrīz RUB 5 kWh. Gāzes (Gazprom mezhregiongaz Maikop) -chut 60 rub mēnesī. Es izmantošu tējkanna, multivarka, mikroviļņu krāsns? Self nav. Stāv dīkā, jo gāze ir lētāka. Bet kolēģi ķīniešu gandrīz nekas elektroenerģijas piegādi.

atbilde
avatarLiza:
22.04.2019 at 03:35

Japānā, spriegums 110, tas neliedz izmantot tējkannu. Tikai visas iekārtas uz 110. Krievijā, starp citu, mēs izmantojam japāņu tehnoloģijas uz 110 bez problēmām, un Japānā, mūsu ierīces 220 - pastāv šo adapteri. Tātad, secinājums, labi, es dzēru tēju Amerikā, neviens nebija pārsteigts.

atbilde
avatarFIT:
04.22.2019 at 06:30

Poor Jums mūsu Leo! Izmest internetu un datoru, un jūs poyavyatsya dienas ir paredzēti izmantošanai sadzīves tehniku!

atbilde
avatarFIT:
22.04.2019 at 06:31

ir nauda, ​​protams.

atbilde
avatarMichael:
22.04.2019 at 13:16

Saskaņā ar loģiku autors, un elektriskās plītis, gludekļi un to nevar izmantot, jo ar zemāku spriegumu, tomēr, nav elektriskās krāsnis retāk, nekā Krievijā. Nu, par dzelzs, es ceru, ka tas nav nepieciešams komentēt :)) siltums, ko iet caur diriģents elektriskā strāva nav atkarīga no sprieguma un strāvas stiprumu un pretestības vadītāju (likums Joule)

atbilde
avatarVlad:
22.04.2019 at 20:38

Autors nekad nav dzīvojis Valstu 🙂 Elektroenerģijas šeit ir tikai ļoti lēti... kanna izmantot gan mājās, gan darbā, tikai amerikāņi tic, un es piekrītu tiem, ka tējas / kafijas pagatavošanas iespējas iegūt vairāk gardu ūdeni, vārītas normālā tējkannu, no otras puses - viss ūdens kafijas uzvāra izmantojot līdzīga mūsu katlu... Tas ir gadījums, starp citu, es dzīvoju ASV 25 gadus 🙂

atbilde
avatarAndrew:
23.04.2019 at 04:55

Man patīk arī aukstā šķīstošo kafiju.

atbilde
avatars:
23.04.2019 at 20:45

Internets ir auguši daudz amerikāņu dzīves eksperti. Labākajā gadījumā tas ir zaudētājs, kurš ieguva tur nejauši, un tad dempinga sliktākajā - nekad nav bijis tur... .. Tējas stāsts ir vispār n... n.

atbilde
avatarFroger:
23.04.2019 at 21:13

Natālija - kafija tikai šķīstošā. Ja jūs vēlaties runāt par šķīstošs, runā kofy!

atbilde
avatarNatalia:
24.04.2019 at 17:41

Jūs nevarat teikt ", nevis". Vai ", nevis" vai "mazāk nekā".

atbilde
avatarelle:
24.04.2019 at 23:08

Ar mēli noņemta ..

atbilde
avatarAleksandr_57:
25.04.2019 at 01:53

Pirmajā lasījumā, ka tējkanna, paredzēti 110 volti ", ūdens tiks uzsildīts ar 2-3 reizes garāks", nekā tējkannu ar jaudu 220 volti, es domāju, ka autors ir botāniķis.
Un tad es izlasīju tirdzniecību ", nevis", un sapratu, ka viņš bija tikai Zaudētāji.

atbilde
avatarVasja:
25.04.2019 at 23:19

Natālija, mācīt vēsturi, kafija vienmēr ir bijis, un tikai tendence darbinieks, zemnieks klase, kas iznīcināja 2/3 izglītots tautas valstī pirms simts gadiem, tas bija OH.

atbilde
avatargēns:
25.04.2019 at 23:21

Es nesaprotu tikai vienu - viņi ir gāzes plītis un gāzes, bet nē... Parastie metāla tējkannas un tāpēc tie siltu ūdeni pannā? Kādas muļķības ...

atbilde
avatarSergejs Stepanovs:
26.04.2019 at 13:48

Power = "spriedze laukumā" par "elektrisko pretestību."
Tādēļ mūsu tēja būs silts vismaz 4 reizes ilgāk, ja spriegums ir mazāks par pusi. Ņemot siltumu - tuvāk "5 reizes".
Es biju ASV un vairāk nekā vienu reizi. Mana meita tur dzīvo. Virtuvē nav elekroplity vai tējkanna. Ir gāzes plīts un me. Kettle. Un tas nav "dzīvoklī nabadzīgajiem", un šajā mājā pie 400 m2 izmaksām saskaņā ar miljons dolāriem.
Visas zupa, pamatojoties uz Oma likums, ASV jābūt elektriskā pretestība ir 4 reizes mazāk darboties ar tādu pašu ātrumu, kā mēs to darām. Tas ne vienmēr ir iespējams efektīvi īstenot.

atbilde
avatarAleksandr_57:
26.04.2019 at 15:38

Ieviešana tējkanna pats spēks, kas par 220 Volt, 110 voltu tīkla prasīs tikai pusi no biezāka vara vadu piegādi. Ja sildītājs pats no tradicionālās sakausējuma (lai gan PETN), tās patēriņš nepalielinās - biezāka diametrs ir mazāks garums ir kompensēta. In biezums starpība - 0,5 vai 0,7 mm Nav tehnoloģiskas problēmas.
Tātad iemesls trūkumu tējkannas nevis tehnoloģiju problēmas, un tradīcijas patērētājam.

atbilde
avatarVladimir:
27.04.2019 at 18:56

Padomju Savienībā, arī pēc kara, tur bija 127 un 220 līdz 1960. Sīpoli un podi un flīzes bija sprieguma!!! Lai ātri vārīšanās temperatūrai un vāra mēs jāpārtin e-pastu. Spirālveida izgatavots no biezākas flīzes. Šo gadu Amerikā laikā bija paši podi un flīzes, kā arī Unas un metāla korpusi. Un tad viņi bija kvalitatīvs lēciens, un visas iekārtas ir mainījusies un kultūra patēriņa!!! Un mums bija dzelzs priekškara, un mēs esam bezcerīgi atpaliek Yankees. Tas ir viss.

atbilde
avatarTatiana.:
04.29.2019 at 04:15

Jūs rakstīt muļķības, milzīgs atlases elektriskās tējkannas Amerikas Savienotajās Valstīs uz visām gaumēm, es un visi mani draugi un paziņas izmantot elektrisko tējkannu. Ātri vāra, t. K. Sildīšanas ātrums ir atkarīgs no jaudas ierīci, nevis spriegumu. Un visi elektrisko darbu, kā arī Krievijā, es neredzu atšķirību. Es dzīvoju ASV.

atbilde
avatarOļegs:
29.04.2019 at 21:33

Komentāri un kafijas tā

atbilde
avatarcomings:
30.04.2019 at 11:13

"Tikai visas iekārtas uz 110. Krievijā, starp citu, mēs izmantojam japāņu tehnoloģijas uz 110 bez problēmām, un Japānā, mūsu ierīces 220 - pastāv šo adapteri. "- Lisa, super! Šāds uzmava sauc transformators. Tā vietā, adapteri spraudņa, kas jums bija prātā. Īpaši iespaidīgi izskatās japāņu automāts ir savienota caur adapteri mūsu tīklā.

atbilde
avatarEugene:
05.01.2019 at 19:13

Dzīves līmenis nosaka elektroenerģijas daudzumu patērētā vidējo ģimeni. ASV, viņš ir viens no augstākajiem. Tas nav pārsteidzoši, cik sadzīves elektroierīces amerikāņu ģimenē, pēc mūsu standartiem, ir ļoti liels. Bet, ja paskatās uz enerģijas patēriņu katra savu sadzīves tehniku, tad mēs vienkārši sagrāba šiem skaitļiem. Tātad electroirons jauda ir 1-2 kW pret mūsu in 0.375 kW. Un tā visi no tiem ir palielināta elektrības jauda pret mūsu padomju. Saglabājot to par sliktu tas tiek uzskatīts par rietumos. Un pieprasījums, kā jūs zināt, šķirnes piegādi. Bet tas nav par mums. Mēs esam spiesti glābt, tas ir, nevis dzīvot ērti. Tagad daudzi no mums cenšas palielināt savu dzīves līmeni, nosakot dzīvokļos importēto iekārtas. Bet, kā izrādās, tas ne vienmēr ir iespējams. Bieži vien, it kā mājās trūkst nepieciešamās jaudas vadu, transformatoru telpas un esošie kabeļi nav izturēt slodzi, un mājas ir dzīvokļu Electric, kas paredzētas maksimālās slodzes 10 A. Tas ir spēks visu ierīču daudzdzīvokļu ēkās padomju nevarētu pārsniegt 2,2 kW.
Tādējādi es secinu, ka vysheoboznachennyh pants - pasūtījuma viltota. Kas lika? Nu, tas nav grūti uzminēt.

atbilde
avatarVitali:
05.02.2019 at 17:01

Es dzīvoju Krievijā. Man nav izmantot tējkannu. Tas ir grūtāk mazgāt nekā katlā, un dzert vairākas reizes uzkarsētā skala kaut man nepatīk, tāpēc, ka ūdens nav vārīties divreiz.

atbilde
avatarAndrew25:
05.02.2019 at 21:20

Ja mūsu Maker iespraudiet 110, tās produkcija samazināsies līdz 4 reizes. Transformators tiek izmantots tējkanna - tas ir dīvaini. Tikai tējkannas tiek veikti ar sildītāju ar savu tīklu.
Mēs arī neizmantojam elektriskā tējkanna, gāzes plīts, jo lētāk.

atbilde
avatarIļja:
05.02.2019 at 21:57

Aleksandru_57

Lai iegūtu to pašu jaudu 110V elektriskā tējkanna, lai garām 2 reizes lielāku strāvu. Ja 220V ir 10A pie 110V tas būs 20A. Un tas ir ne tikai biezāka svina stieple, bet arī jaudīgākas rozetes, slēdži (ne uz 16A un 32A), un smagos zaudējumus visā vadu. Es jūtu, ka ir elektriskās tējkannas vājākas ...

atbilde
avatarnosaukums:
05.03.2019 at 17:46

Muļķības. Trešais desmit gadu dzīvo valstīs, un vienmēr izmantot elektrisko tējkannu. Bet nekas nepareizs spriegums - autors, skola ātri apgūt fiziku! No sildelementa temperatūra tiek noteikta ar spriegumu un strāvas stiprumu, kas. Tas nozīmē, ka jebkurā spriegumu var sasniegt vajadzīgo temperatūru, mainot pretestību šūnas.

atbilde
avatarSvetlana Ušakovs:
05.04.2019 at 13:08

Tami 4, Izraēla

atbilde
avatarNīla:
05.04.2019 at 13:37

* Amerikas Savienotajās Valstīs maksimālais spriegums - 110. Tāpēc, normāli lietojot ierīce nedarbojas, bet, ja jūs pērkat par zemāku jaudu, ūdens tiks uzsildīts ar 2-3 reizes ilgāk ..
* Patiesībā, ir elektriskās tējkannas mājā katru otro amerikānis, viņi vienkārši tos izmantot.. Parasti, kad viesi ierodas, vai svētku laikā, kad jums ir nepieciešams, lai ātri veikt karstu dzērienu.
Tātad galu galā, ir ļoti lēni vai ātri uzsildīt ūdeni savas tējkannas?

atbilde
avatarAleksandr_57:
05.04.2019 at 22:04

Kā vienu no pasaulē augstākajiem elektroenerģijas patēriņam Amerikas Savienotajās Valstīs - patiesībā viltus, tikai 10. vietu, divas reizes mazāk nekā Norvēģijā, četras reizes, nekā Islandē.
Un divreiz krievu valodā.
Attiecībā uz dzelzs 375W - joks? Vai USB versija?
Kas par elektrību 10 A - atkal mānīšana. Viss, kas man bija veiksmīgi tur, un ņemts vērā, līdz 50 A
Tagad savienojums ir 15 kW uz privātās mājās - nav problēmu. Ja tīkls nav pārslogots.
Ka ASV tas ir ērtāk - nav ilgi kabeļus Spēka transformatoru, apakšstaciju. Pakārt uz stabiem 6,3 kV līnijas, katrs pie netālu pastu savu transformatoru pie 110 V.
Tādējādi to zudums pie 110 par 50 metriem līdz pole ir mazāk nekā mūsu pie 220 līdz pus kilometru lielu kopējo transformators.

atbilde
avatarJurassic:
05.05.2019 at 10:52

Iron 375Vt par šo joku. Standarta 1,2 kW.

atbilde
avatarSergejs:
05.05.2019 at 11:25

Tur katrs solis elektrisko transportlīdzekļu! Pastāvīgi ceļojat biznesa ASV viesnīcās vienmēr ir elektriskās tējkannas. Daudzas reizes bijis viesis mājās amerikāņiem, un kā visi bija tējkannas. Tāpēc, ka ūdens mikroviļņu krāsnī, lai apsildītu to vispār grūts! Elektroenerģijas tie patērē lielāko daļu pasaules patērē 18% (1 pasaulē), un 20% no produkcijas (arī pirmais visā pasaulē).

atbilde
avatarNina:
05.05.2019 at 17:53

Ko nozīmē ", nevis"?! Vai ", nevis" vai "mazāk nekā".

atbilde
avatarHelena:
06.05.2019 at 14:33

Mani tas neinteresē. ko viņi ēd, kā dzert kaut kur. Es dzīvoju kā es lūdzu, un ļaut viņiem dzīvot, kā viņi vēlētos. Excess nevajadzīgas pretrunas.

atbilde
avatarAleksandr_57:
07.05.2019 at 20:35

"Elektroenerģijas viņi patērē lielāko daļu pasaules" - vārpstu.
A uz iedzīvotāju ir mazāks nekā puse Norvēģijā un četras reizes mazāk nekā Islandē.
Diemžēl, divreiz tik daudz kā mēs darām.
Man ir aizdomas, ka lielākā daļa dodas uz vasaras gaisa kondicionēšanu.

atbilde
26.05.2019 at 21:59

Man nav elektriskā tējkanna, bet man ir diezgan grūti, lai uzsildītu ūdeni tējas parastajā tējkannu uz plīts.

atbilde
avatarJuščenko:
29.05.2019 at 07:50

Nav pareizi rakstīt un runāt "amerikāņu", bet netieši tikai sshatovtsev. Savienotās Valstis (reģionos) no kontinenta apvienojušies valstī, un valsts joprojām nav jānāk klajā ar nosaukumu, un paliek ", savieno reģionu."
Calling sshatovtsev amerikāņiem, mēs bieži aizskart kanādiešiem, brazīlieši, Čīles... kas ir par nominālvērtību ar sshatovtsami dzīvo kādā USE ir arī amerikāņi.

atbilde
avatarMichael:
30.05.2019 at 22:42

Es nekad domāja, ka amerikāņi (ASV), kas mājās padara šķīstošo kafiju. Un uz veikalu nopirkt ne vairāk lētāk? (Šķīstošā kafija ASV arī bauda zems pieprasījums, jo cilvēki izvēlas to darīt pats.).

atbilde
avatarromāns:
06.01.2019 at 13:01

Jums ir fizika, kas tika atkārtoti pirms šī rakstveidā? Tāpat kā visi maiņstrāvai ir saistīts ar karsēšanas ilgums ???

atbilde
avatarSergejs:
06.02.2019 at 20:08

Ja Amerikā ar spriegumu 110 volti kanna uzsilst 2-3 reizes ilgāk, tas nozīmē, ka tie ir 2-3 reizes sliktāks Frost ledusskapjus, 2-3 reizes lēnāku datoru darbam, utt visā tehniku.
Blīvs stulbums autors liek runāt obscenely.
Starp citu manekeni Amerikā un visur vairumā. Tēja jautāt - jums daži karsti - nekādu problēmu.

atbilde
avatarSergejs:
06.02.2019 at 20:26

Autors piedzīvojis elektrību - kā cūka apelsīniem. Tas ir šausmu pie 110 volti, protams, nav vārīties tējkannu))). Agrāk visi padomju televizori, radioaparāti, magnetofoni, ierakstu atskaņotāji, elektriskie skuvekļi bija slēdzi - 127 un 220 volti.

atbilde
avatarJuščenko:
06.03.2019 at 15:51

Valsts virsraksts "amerikāņi neizmanto elektrisko tējkannu. Iemesliem" Es biju Kanādā, Brazīlijā, visur pārdošanas un dzerot tēju. Vai kanādieši un brazīlieši nav amerikāņi? Autors raksta nenorāda, un uzskata, ka vārds attiecas tikai uz amerikāņi sshatovtsam. ASV apzīmē valstīm (reģioniem) no kontinenta America. Šīs platības joprojām nav nosaukts. Tāpēc, lai izsauktu iedzīvotājiem šajās jomās vieno amerikāņi, nenorādot, ka mēs runājam par iedzīvotāju šajās jomās, tas ir nepareizs un nepareizi.

atbilde
avatarSergejs:
06.05.2019 at 11:36

Es domāju, ka autors raksta

atbilde
avatarSergejs:
07.06.2019 at 20:29

110 no tiem - ka tas var radīt problēmas.
No otras puses, ir drošāka. 220 daudzi, kas sitējs, 380 nevis 220 bieži nogalina. 110V uz sausas ādas, ir daudz vieglāk iet cauri, nekā 220. Pašreizējais spēks caur vīrietis 4 reizes būs mazāks, kā arī netiek ietekmētas izredzes. Tas ir tikai problēma ar tējkannu 2kW, lai gan mēs joprojām ķīmiķis skolā 90s sacīja - lai uzsildītu ūdeni tādā tempā - ir izveidot tajā no kaitīgo savienojumu lielākos daudzumos. Ūdens ar garšu "dzelzs" reizēm.

atbilde
avatarSergejs:
07.06.2019 at 23:30

Tējkannas Amerikā un 110.b nav pievienoti. Amerikā, tiešām ir ļoti reti, lai redzētu tējkanna, bet iemesls ir tas, ka tējkanna nav praktiski. Ūdens tajā maz, karsē uz kādu laiku. Tur vienmēr ir vēsāks. Un daudz ūdens, un nav jāgaida. Vai jums patīk auksts, jūs vēlaties karsts.

atbilde
avatarJuščenko:
08.06.2019 at 13:04

Atkal daži Sergejs saka: "Amerikā." Kā saprast, kas Ziemeļāfrika, mājas kanādiešiem vai Dienvidamerikā, kur tējas dzeršana Čīles, brazīlieši, meksikāņi??? Tu domā tikai par tējkannas! Laimīgi cilvēki.

atbilde
avatarSergejs:
08.06.2019 at 15:21

"Egghead" raksts par tējkannu. Amerikāņu identitāte = ASV pilsonis ir pierasts visā pasaulē. Skola tikai māca ģeogrāfiju?

atbilde
avatarNikolai Dubov:
12.06.2019 at 03:07

ASV blīvs valsts jebkādā veidā.
Arī Eiropā, mazāk izmantot tējkannu, jo kafija ir sagatavots elektrisko kafijas veidotājiem, un estētiem izmantot tikai vintage itāļu atvērto mašīnas, kafija, kas ir atzīts standarts garša.
Pēdējos gados, bums pilnīgiem kafijas veidotājiem, īpaši birojos, un Krievijā too.
.
Kad filma parāda, kā amerikāņi dzert atdzesētu kafiju samazgu uzglabāšanai par aizvēsturisks filtra kafijas automātu, man ir "zilā vota" maizītes.. .

"Progresīvās" boondocks ...

atbilde
avatarYulyaS:
13.06.2019 at 12:21

Taču gudri uzrakstīts. Paldies jums ir jautri, īpaši par 110Volt. Ļoti vumnye argumentāciju.

atbilde
avatarJuščenko:
13.06.2019 at 17:31

Kols, kopā ar jums, es pilnīgi piekrītu, bet es neesmu autors šo rakstu. Ievērojot nešķita vērts diskusiju. Es rakstīju par otru, kas nav pareizi runāt un rakstīt bez jebkādiem paskaidrojumiem par kuru ir runa, Amerikā, amerikāņi. Amerika ir kontinents, un amerikāņi visu nāciju ziemeļu un dienvidu daļu kontinenta America. ASV, Amerikas Savienotās Valstis tulkošanas jomā, tas gudri ziņā valsts, kas nav jānāk klajā līdz šim ne sevi, ne savu iedzīvotāju vārdu, kā to darīja visi amerikāņu valstis.

atbilde
avatarEugene:
17.06.2019 at 18:00

Tējkanna uz gāzes plīts neieslēdzas. Dažreiz ar māti. Kas ir acīmredzami mazāk droša.
Silts ūdens mikroviļņu krāsnī ir dārgāka nekā vienkāršu elektrisko tējkannu.

atbilde
avatarH:
24.06.2019 at 07:55

Kādas muļķības vispār
Visi radi draugi un paziņas ir elektriskie

atbilde
avatarvītoli. Shmelev:
07.07.2019 at 17:54

Wow, šāds viduvējs raksts... bet kā līks! Tut tiem un kafija: viņš vai tā. Un ASV vai Amerikā. Es nerunāju par universālu izglītības programmu elektrotehnikā! Brothers, ka jums ir nekāda sakara? Iesim uz parku!

atbilde
avatarIra:
07.07.2019 at 18:39

Saskaņā ar normām mūsdienu krievu valodas vārdu kafija pieder pie vīra. vecs. Natālija ir pilnīga taisnība.

atbilde
avatarEugene:
08.07.2019 at 06:33

Tātad mēs esam ārā no parka ...

atbilde
avatarSergejs:
17.07.2019 at 05:10

Un par termopoter aizmirsuši ļoti ērts e-pasta ierīce un ietaupa elektroenerģiju.

atbilde
avatarSergejs:
18.07.2019 at 12:46

Patiesībā, tie ir 220 volti. Tikai divi vadi 110 un -110.

atbilde
avatarEugene:
18.07.2019 at 16:46

Kopumā mēs iegūstam nulle!

atbilde
Kāpēc tējkannu vajag sajaukt ar verdošu ūdeni

Kāpēc tējkannu vajag sajaukt ar verdošu ūdeniTējkannas Un Elektriskās Tējkannas

Vai jūs piekrītat, ka pagatavotā tēja ir garšīgāka nekā maisiņos esošā? Bet, protams, ja tas ir labi un pareizi pagatavots. Starp alus pagatavošanas ceremonijas sarežģījumiem ir prasība pārlej ver...

Lasīt Vairāk
Kāpēc man ir nepieciešams, tēju, kad ūdens var būt silts un Lācis? Neparastas idejas lietošanas tējkannu

Kāpēc man ir nepieciešams, tēju, kad ūdens var būt silts un Lācis? Neparastas idejas lietošanas tējkannuTējkannas Un Elektriskās Tējkannas

Virtuve ir diezgan standarts: ledusskapis, plīts, cepeškrāsns, tējkanna, mikroviļņu... Un tā, ja mēs gribam tēju?Tā ir viena funkcija - vārīties ūdeni, un viss. Tāpēc varbūt mums vajadzētu darīt t...

Lasīt Vairāk
Kāpēc amerikāņi neizmanto elektriskās tējkannas: cēloņi

Kāpēc amerikāņi neizmanto elektriskās tējkannas: cēloņiTējkannas Un Elektriskās Tējkannas

Kettle - tas ir viens no visbiežāk ierīces ikdienas dzīvē katram cilvēkam. Tēja pasaulē šodien nav nekas jauns, izņemot amerikāņiem. Tas ir saistīts ar faktu, ka Amerikas Savienotajās Valstīs pilnī...

Lasīt Vairāk
Instagram story viewer