Waarom Amerikanen niet gebruiken waterkokers: Oorzaken

Kettle - dit is een van de meest voorkomende apparaten in het dagelijks leven van ieder mens. Thee in de wereld van vandaag zijn niets nieuws, behalve voor de Amerikanen. Dit is te wijten aan het feit dat in de Verenigde Staten dit instrument volledig te laten vallen.

Waarom geen gebruik maken van de waterkokers in de VS.

Amerikanen maken geen gebruik van een waterkoker: Oorzaken

Inhoud van het artikel

  • Amerikanen maken geen gebruik van een waterkoker: Oorzaken
  • De vervanger van de Amerikaanse waterkoker
  • Wat was de reactie Australiërs

Als de toeristen in de Verenigde Staten naar verschillende plaatsen van overheidsopdrachten voor leveringen te bezoeken en te vragen hete thee, dan zal het kijken in verbazing. De meest voorkomende drankje in de Verenigde Staten - koffie, thee en de Amerikanen het liefst drinken koud.

Echter, de belangrijkste reden voor het niet gebruiken van het apparaat - is de elektriciteit spanning. Moderne elektrische apparaten worden bediend door een netwerk van 220 volt en de maximale spanning in de VS - 110. Daarom is het normale gebruik apparaat niet werken, maar als je koopt op een lager vermogen, zal het water verwarmd tot 2-3 keer langer mee dan dan de standaard tegenhangers.

instagram viewer

Waarschuwing! Het gebruik van dergelijke apparaten voor de Amerikanen is niet alleen praktisch, maar ook zeer winstgevend. Elektriciteit in de Verenigde Staten verschilde altijd te hoge kosten betalen, zodat mensen proberen om zoveel mogelijk te besparen.

waterkoker

De vervanger van de Amerikaanse waterkoker

De meest effectieve manier om warm water - is het gebruik van magnetrons. Het is volledig vervangt een apparaat in de Verenigde Staten. Als water wordt verwarmd, en gaskachels, in een speciale pan. De methode lijkt heel vreemd en eigenaardig te zijn, maar het heeft een hoog gebruik in de Verenigde Staten.

In feite zijn er waterkokers in het huis elke andere Amerikaanse, maar ze gebruiken ze zeer zelden. Meestal, wanneer de gasten aankomen, of tijdens de feestdagen, wanneer u het nodig om snel een warme drank.

De oploskoffie in de Verenigde Staten heeft ook een lage vraag, als mensen de voorkeur aan het zelf te doen. Zij worden gewoonlijk gebruikt voor dit koffiezetapparaat, een volledig bereide koffie in Turku.

waterkoker

Wat was de reactie Australiërs

Voor het eerst dit onderwerp verhoogd inwoners van Australië, toen een van de gebruikers van sociale netwerken hebt opgenomen, en pakte een discussie over wat de Amerikanen niet de ketel te gebruiken. Het publiek was geschokt door dit feit, veel reageerden met scepsis naar de informatie.

waterkoker

Maar later, toen duidelijk redenen voor de afwijzing van het instrument geworden, de Australiërs het eens over het oordeel dat de beslissing gerechtvaardigd is. publieke verontwaardiging stierf snel af, en het eindigde in een van de grappen: "Het is niet verwonderlijk dat Trump heeft gewonnen"

avatarNatalia:
20.04.2019 om 23:07

Instant koffie en onoplosbare

antwoord
avatarAlina:
21.04.2019 op 05:35

Ik al zijn er elektrische waterkoker, water altijd Ik zet de kachel in een kleine steelpan, en niet te wijten aan besparingen elektriciteit. Net zo handig. Toch, ik kan niet mensen die thee drinken begrijpen. Waarom een ​​dag om een ​​aantal slop pour ...

antwoord
avatarLeeuw:
21.04.2019 op 19:24

Voor de VS en anderen zoals hen te knikken, eruit zou hebben gezien beter in het thuisland plaatsvindt. Ik woon in Maikop in de gewone appartementencomplex. Leverancier el.en. we PAO Kuban'energo tarief bijna RUB 5 kWh. Een gas (Gazprom mezhregiongaz Maikop) -chut 60 wrijven per maand. Ik zal de ketel, multivarka, magnetron gebruiken? Zelf niet. Stand inactief omdat gas is goedkoper. Maar collega-Chinese bijna voor niets van de elektrische voeding.

antwoord
avatarLiza:
22.04.2019 op 03:35

In Japan, de spanning 110, is het niet te voorkomen dat de ketel te gebruiken. Gewoon alle apparatuur op de 110. In Rusland, door de manier, maken we gebruik van Japanse technologie tot 110 zonder problemen, en in Japan, onze apparatuur 220 - bestaan ​​voor deze adapter. Dus, tot slot, goed, ik thee gedronken in Amerika, niemand was verrast.

antwoord
avatarFIT:
04.22.2019 om 06:30

Slechte je onze Leo! Gooi het internet en uw computer, en u poyavyatsya dagen zijn voor het gebruik van huishoudelijke apparaten!

antwoord
avatarFIT:
22.04.2019 op 06:31

het geld natuurlijk.

antwoord
avatarMichael:
22.04.2019 op 13:16

Volgens de logica van de auteur, en elektrische fornuizen, strijkijzers en kan niet worden gebruikt vanwege een lagere spanning, maar er is geen elektrische ovens minder vaak dan in Rusland. Nou, over het ijzer, ik hoop dat het niet nodig is om te reageren :)) warmte die door het passeren door een geleider een elektrische stroom niet afhangt van de spanning en de stroomsterkte en de weerstandgeleider (Act Joule)

antwoord
avatarVlad:
22.04.2019 op 20:38

De auteur heeft nooit geleefd in de Verenigde Staten 🙂 Elektriciteit is hier gewoon een zeer goedkope... ketel gebruiken zowel thuis als op het werk, alleen de Amerikanen geloven, en ik ben het met hen eens dat thee / koffie te zetten krijgen meer heerlijke water, gekookt in een normale ketel, aan de andere kant - al het water in de koffie kook met behulp van een vergelijkbaar met onze ketel... Dat is het geval, door de manier, ik woon in de Verenigde Staten 25 jaar 🙂

antwoord
avatarAndrew:
23.04.2019 op 04:55

Ik hou ook van een koude oploskoffie.

antwoord
avatars:
23.04.2019 om 20:45

Het internet heeft veel van het Amerikaanse leven experts gefokt. In het beste geval is de verliezer die daar aankwamen per ongeluk, en daarna gedumpt in het ergste - er nog nooit geweest... .. Het verhaal van de thee is over het algemeen n... n.

antwoord
avatarFroger:
23.04.2019 op 21:13

Natalia - koffie gewoon oplosbaar. Als u wilt praten over oplosbaar, spreek Kofy!

antwoord
avatarNatalia:
24.04.2019 op 17:41

Je kunt niet zeggen: "in plaats van". Of "in plaats van" of "minder dan".

antwoord
avatarhel:
24.04.2019 op 23:08

Met de tong verwijderd ..

antwoord
avatarAleksandr_57:
25.04.2019 op 01:53

Tijdens de eerste lezing, die in een glas water, ontworpen voor 110 volt, "het water wordt verwarmd door 2-3 keer langer" dan in de ketel met de kracht van 220 volt, dacht ik dat de auteur is een botanicus.
En dan lees ik de handel "in plaats van" en realiseerde zich dat hij was gewoon Losers.

antwoord
avatarVasya:
25.04.2019 op 23:19

Natalia, leert de geschiedenis, koffie is het altijd geweest, en alleen de trend van de arbeiders en boeren klasse, die 2/3 geletterde mensen in het land honderd jaar geleden verwoest, het was OH.

antwoord
avatargen:
25.04.2019 op 23:21

Ik begrijp het niet alleen een ding - ze hebben gaskachels en gas, maar geen... Conventionele metalen waterkokers en dus zijn ze warm water in een pan? Wat een onzin ...

antwoord
avatarSergey Stepanov:
26.04.2019 om 13:48

Vermogen = "spanning in het vierkant" op "elektrische weerstand".
Daarom zal onze warme thee minstens 4 keer zo lang als de spanning minder dan de helft is. Gezien de hitte - dichter bij "5 keer".
Ik was in de Verenigde Staten en meer dan eens. Mijn dochter woont daar. De keuken is niet elekroplity of waterkoker. Er is een gasfornuis en meth. Waterkoker. En het is niet in "het appartement voor de armen", en in het huisje bij 400 m2 kosten minder dan een miljoen dollar.
Alle Soup, op basis van de wet van Ohm, de VS moet de elektrische weerstand is 4 keer minder te draaien op dezelfde snelheid als wij. Het is niet altijd mogelijk om doeltreffend uit te voeren.

antwoord
avatarAleksandr_57:
26.04.2019 op 15:38

Implementatie waterkoker dezelfde kracht die voor 220 Volt, 110 Volt zullen netwerk slechts de helft van de dikkere koperdraad voeding nodig. Als het toestel zich van traditionele nichroom (zij PETN), zal het verbruik niet toenemen - dikkere diameter kleinere lengte gecompenseerd. Het dikteverschil - 0,5 of 0,7 mm geen technische problemen.
Dus de reden voor het ontbreken van theepotten niet technologische moeilijkheden, en in de traditie van de consument.

antwoord
avatarVladimir:
27.04.2019 op 18:56

In de Sovjet-Unie, ook na de oorlog waren er 127 en 220, tot de jaren 1960. Bollen en potten en tegels waren op de spanning!!! Om snel de kook en kook we teruggespoeld e-mail. Spiraal gemaakt van dikkere tegels. Gedurende deze jaren in Amerika waren dezelfde potten en tegels, evenals Unas en metalen behuizingen. En toen hadden ze een kwalitatieve sprong, en alle apparatuur is veranderd en de cultuur van het verbruik!!! En we hadden het IJzeren Gordijn en we zijn wanhopig voor de Yankees. Dat is alles.

antwoord
avatarTatiana.:
04.29.2019 op 04:15

Je schrijft onzin, een enorme selectie van waterkokers in de Verenigde Staten voor alle smaken, ik en al mijn vrienden en kennissen maken gebruik van een elektrische waterkoker. Snel koken, t. K. Een verwarming is afhankelijk van de stroom van het apparaat, en niet op spanning. En alle elektrische werk, alsmede in Rusland, ik weet het verschil niet zien. Ik woon in de Verenigde Staten.

antwoord
avatarOleg:
29.04.2019 om 21:33

Opmerkingen en koffie-it

antwoord
avatarkomsten:
30.04.2019 om 11:13

"Alleen al het materiaal op de 110. In Rusland, door de manier, maken we gebruik van Japanse technologie tot 110 zonder problemen, en in Japan, onze apparatuur 220 - bestaan ​​voor deze adapter. "- Lisa, super! Een dergelijke koppelaar wordt een transformator. In plaats van een adapter voor de stekker, die u in gedachten had. Bijzonder indrukwekkend kijken naar de Japanse maker is aangesloten via een adapter aan ons netwerk.

antwoord
avatarEugene:
05.01.2019 op 19:13

Levensstandaard wordt bepaald door de hoeveelheid elektriciteit die wordt verbruikt een gemiddeld gezin. In de VS, is hij een van de hoogste. Dit is niet verwonderlijk, aangezien het aantal van elektrische huishoudelijke apparaten in de Amerikaanse familie, naar onze maatstaven, erg groot. Maar als je kijkt naar het stroomverbruik van elk van hun huishoudelijke apparaten, dan we gewoon geslagen door deze cijfers. Dus electroirons heeft een capaciteit van 1-2 kW tegen ons in 0.375 kW. En dus alle van hen hebben een verhoogde elektrische stroom tegen onze Sovjet. Het sparen voor de armen wordt het beschouwd als in het westen. En de vraag, zoals u weet, kweekt aanbod. Maar dit is niet over ons. We worden gedwongen om op te slaan, dat wil zeggen, niet om comfortabel te leven. Nu velen van ons proberen om hun levensstandaard te verhogen, is het in de appartementen ingevoerde apparatuur. Maar, zo blijkt, is het niet altijd mogelijk is. Vaak in de huizen niet over de nodige kracht bekabeling, transformator kamers en de bestaande kabels zijn niet bestand zijn tegen de belasting, en de huizen zijn appartement Electric, ontworpen voor een maximale belasting van 10 A. Dat is de kracht van alle apparaten in het appartement gebouwen van de Sovjet kon niet groter zijn dan 2,2 kW.
Zo, concludeer ik dat artikel vysheoboznachennyh - aangepaste nep. Wie heeft? Nou, het is niet moeilijk te raden.

antwoord
avatarVitali:
05.02.2019 op 17:01

Ik woon in Rusland. Ik heb niet de ketel te gebruiken. Het is moeilijker te wassen dan de pot, en drink een paar keer een voorverwarmde schaal of andere manier Ik vind het niet leuk, zodat het water niet twee keer koken.

antwoord
avatarAndrew25:
05.02.2019 om 21:20

Als onze Maker plug in 110, zal de output dalen met 4 keer. Een transformator wordt gebruikt voor de ketel - het is raar. Net ketels zijn gemaakt met de kachel onder hun netwerk.
We hebben ook geen gebruik maken van een elektrische waterkoker, een gasfornuis, omdat goedkoper.

antwoord
avatarIlya:
05.02.2019 op 21:57

Aleksandru_57

Om dezelfde capaciteit bij 110V waterkoker te krijgen, tot 2 maal grotere stroom missen. Als 220V is 10A bij 110V het zal zijn 20A. En het is niet alleen dikker geleidingsdraad, maar ook krachtiger stopcontacten, stroomonderbrekers (niet op 16A en 32A) en zware verliezen in de gehele bedrading. Ik heb het gevoel, er zijn waterkokers zwakker ...

antwoord
avatarnaam:
05.03.2019 op 17:46

Onzin. Derde decade van het leven in de Verenigde Staten en altijd gebruik maken van een elektrische waterkoker. Maar niets verkeerd voltage - auteur, de school snel te leren natuurkunde! De temperatuur van het verwarmingselement wordt bepaald door de spanning en de stroomsterkte. Dat wil zeggen bij een spanning kan de vereiste temperatuur te bereiken door het variëren van de weerstand van de cel.

antwoord
avatarsvetlana Ushakov:
05.04.2019 op 13:08

Tami 4, Israël

antwoord
avatarNijl:
05.04.2019 op 13:37

* In de Verenigde Staten is de maximale spanning - 110. Daarom is het normale gebruik apparaat niet werken, maar als je koopt op een lager vermogen, zal het water worden verwarmd door 2-3 keer langer ..
* In feite zijn er waterkokers in het huis elke andere Amerikaanse, maar ze ze te gebruiken.. meestal wanneer de gasten arriveren, of tijdens de feestdagen, wanneer u het nodig om snel een warme drank.
Dus na al, zeer langzaam of snel te verwarmen het water hun ketels?

antwoord
avatarAleksandr_57:
05.04.2019 op 22:04

Als voor een van 's werelds hoogste elektriciteitsverbruik in de Verenigde Staten - in feite nep, slechts 10e plaats, twee keer minder dan in Noorwegen, vier keer dan in IJsland.
En twee keer zo Russisch.
Voor wat betreft het ijzer 375W - een grap? Of USB-versie?
Hoe zit het met elektriciteit 10 A - opnieuw hoax. Alles wat ik met succes had gehouden en in aanmerking genomen tot 50 A.
Nu verbinding is 15 kW bij een prive-woning - geen probleem. Als het netwerk niet overbelast is.
Dat in de Verenigde Staten is het handiger - geen lange kabels aan transformatoren, onderstations. Hang op palen 6,3 kV lijnen, elk bij de eerste paal uw transformator op 110 V.
Vandaar hun verlies bij 110 voor het 50 meter aan een paal minder dan onze 220 voor maximaal een halve kilometer grote gemeenschappelijke transformator.

antwoord
avatarJurassic:
05.05.2019 om 10:52

Iron 375Vt op deze grap. Standaard 1.2 kW.

antwoord
avatarSergei:
05.05.2019 om 11:25

Er elke stap van elektrische voertuigen! Voortdurend reist voor zaken in de Verenigde Staten in de hotels zijn altijd een waterkoker. Vele malen te gast geweest in de huizen van de Amerikanen, en zoals iedereen had theepotten. Zodat het water in de magnetron te verwarmen helemaal stoer! Elektriciteit die zij het grootste deel van de wereld verbruiken verbruiken 18% (1 in de wereld) en 20% van de producten (ook eerste in de wereld).

antwoord
avatarNina:
05.05.2019 op 17:53

Wat betekent "in plaats van"?! Of "in plaats van" of "minder dan".

antwoord
avatarHelena:
06.05.2019 op 14:33

Ik ben niet geïnteresseerd. wat ze eten, hoe ze ergens drinken. Ik leef wat ik wil, en laat ze leven zoals ze willen. Excess onnodige controverse.

antwoord
avatarAleksandr_57:
07.05.2019 om 20:35

"De elektriciteit die zij het grootste deel van de wereld verbruiken" - een schacht.
Een per hoofd van de bevolking minder dan de helft in Noorwegen en vier keer minder dan in IJsland.
Helaas, twee keer zo veel als wij doen.
Ik vermoed dat het leeuwendeel gaat naar de zomer airconditioning.

antwoord
26.05.2019 om 21:59

Ik heb geen een waterkoker, maar voor mij heel moeilijk om water te koken voor de thee in de gebruikelijke ketel op de kachel.

antwoord
avatarJoesjtsjenko:
29.05.2019 om 07:50

Niet correct schrijven en spreken "Amerikaanse", maar betekent alleen sshatovtsev. Staten (regio's) van het continent met elkaar verbonden in het land, en het land nog steeds niet komen met de naam, en blijven "met elkaar verbonden door de regio's."
Bellen sshatovtsev Amerikanen, we vaak beledigen Canadezen, Brazilianen, Chilenen... Dat zijn op gelijke voet met sshatovtsami leven in een USE zijn ook Amerikanen.

antwoord
avatarMichael:
30.05.2019 op 22:42

Ik had nooit gedacht dat de Amerikanen (USA) in het huis te maken instant koffie. En in de winkel om niet goedkoper kopen? (Oplosbare koffie in de Verenigde Staten heeft ook een lage vraag, als mensen de voorkeur aan het zelf doen.).

antwoord
avatarroman:
06.01.2019 om 13:01

Je hebt de fysica die vóór dit schrijven werd herhaald? Zoals alle netspanning verbonden met de verwarmingsduur ???

antwoord
avatarSergei:
06.02.2019 om 20:08

Als in Amerika bij een spanning van 110 volt ketel warmt 2-3 keer langer, betekent dit dat ze 2-3 keer erger Frost koelkasten, 2-3 keer langzamer computers werk, etc. gedurende de techniek.
Dichte domheid van de auteur vraagt ​​obsceen te spreken.
By the way dummies in Amerika en overal in bulk. Tea vragen - u een aantal hot - geen probleem.

antwoord
avatarSergei:
06.02.2019 op 20:26

Auteur bedreven in elektriciteit - als een varken in sinaasappels. Het is horror op 110 volt zeker niet koken waterkoker))). Eerder al de Sovjet-televisietoestellen, radio's, bandrecorders, platenspelers, elektrische scheerapparaten was een switch - 127 en 220 volt.

antwoord
avatarJoesjtsjenko:
06.03.2019 om 15:51

Country kop "Amerikanen geen gebruik maken van een elektrische waterkoker. De redenen" Ik was in Canada, Brazilië, overal waar de verkoop en het drinken van thee. Of Canadezen en Brazilianen is het niet de Amerikanen? Auteur van het artikel geeft niet aan, en is van mening dat het woord verwijst alleen naar de Amerikanen sshatovtsam. VS staat voor de landen (regio's) van het continent van Amerika. Deze gebieden worden nog niet genoemd. Daarom, om de bewoners van deze gebieden verenigd Amerikanen noemen, zonder aan te geven dat we het hebben over de bewoners van deze gebieden is het niet juist en fout.

antwoord
avatarSergei:
06.05.2019 om 11:36

Ik bedoel, de auteur van het artikel

antwoord
avatarSergei:
07.06.2019 op 20:29

110 van hen - dat het problemen kan creëren.
Aan de andere kant is beter te beveiligen. 220 velen die klopper, 380 in plaats van 220 vaak doodt. Een 110V op een droge huid is veel gemakkelijker om te gaan door dan 220. De huidige kracht door de man 4 keer minder zal zijn, evenals de kansen niet worden beïnvloed. Dat is alleen een probleem voor de ketel 2 kW, hoewel we nog steeds chemicus aan de school in de jaren '90 gezegd - om het water te verwarmen met een zodanige snelheid - is het creëren daarin van schadelijke stoffen in grotere hoeveelheden. Water met een voorproefje van de "ijzeren" soms.

antwoord
avatarSergei:
07.06.2019 om 23:30

Ketels in Amerika en 110B zijn niet aangesloten. In Amerika, echt heel zeldzaam om een ​​theepot te zien, maar de reden is dat de ketel is niet praktisch. Water in het een beetje, verwarmd voor bepaalde tijd. Er is altijd koeler. En veel water en niet hoeven te wachten. Wilt u een koud, je wilt warm.

antwoord
avatarJoesjtsjenko:
08.06.2019 op 13:04

Nogmaals, sommige Sergey zegt "in Amerika." Hoe om te begrijpen wat Amerika Noord, de thuisbasis van de Canadezen of in Zuid-Amerika, waar de thee drinken Chilenen, Brazilianen, Mexicanen??? Je denkt alleen aan theepotten! Gelukkige mensen.

antwoord
avatarSergei:
08.06.2019 op 15:21

"Egghead" artikel op de ketel. Amerikaanse identiteit = Amerikaanse burger is gebruikelijk in de hele wereld. De school alleen geleerd aardrijkskunde?

antwoord
avatarNikolai Dubov:
12.06.2019 op 03:07

US de dichte land in any way.
Ook in Europa, minder gebruik maken van de ketel, omdat de koffie wordt bereid in elektrische koffiezetapparaten, en estheten alleen gebruik maken van vintage Italiaanse open-end machines, koffie, die is erkend standaard smaak.
In de afgelopen jaren, de hausse in de complete koffie-makers, vooral in kantoren, en in Rusland ook.
.
Wanneer de film laat zien hoe Amerikanen drinken gekoelde koffie slops van voorwereldlijke koffiezetapparaten, ik heb "blue vota" rolls.. .

"Progressief" rimboe ...

antwoord
avatarYulyaS:
13.06.2019 om 12:21

Maar slim geschreven. Dank u om plezier te hebben, in het bijzonder over 110volt. Zeer vumnye redenering.

antwoord
avatarJoesjtsjenko:
13.06.2019 om 17:31

Kohl, met u, ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben niet de auteur van dit artikel. Onderwerp leek niet waardig discussie. Ik schreef over de andere, dat is niet juist om te spreken en te schrijven zonder enige uitleg over wie er een toespraak, amerika, Amerikanen. Amerika is een continent, en de Amerikanen alle volken van het noorden en zuiden delen van het continent van Amerika. USA, Verenigde Staten in de vertaling veld, deze slim-wise land dat niet omhoog komt tot nu toe noch ikzelf noch haar naam inwoners, net als alle Amerikaanse landen.

antwoord
avatarEugene:
17.06.2019 om 18:00

Ketel op een gasfornuis schakelt niet. Soms met een fluitje. Dat is duidelijk minder veilig.
Warm water in de magnetron is duurder dan een eenvoudige elektrische waterkoker.

antwoord
avatarH:
24.06.2019 om 07:55

Wat voor soort onzin te allen
Alle familieleden vrienden en kennissen zijn elektrische

antwoord
avatarwilgen. Shmelev:
07.07.2019 om 17:54

Wow, zo'n middelmatige artikel... maar zo verslaafd! Tut enen en koffie: hij of zij. En de Verenigde Staten of Amerika. Ik heb het niet over een universeel educatief programma in de elektrotechniek! Brothers, dat je niets te doen? Laten we naar het park!

antwoord
avatarIra:
07.07.2019 op 18:39

Volgens de normen van de moderne Russische taal, het woord koffie behoort tot de man. oud. Natalia heeft volkomen gelijk.

antwoord
avatarEugene:
08.07.2019 op 06:33

Dus we zijn uit het park ...

antwoord
avatarSergei:
17.07.2019 op 05:10

En over termopoter erg handig e-mail apparaat vergeten en bespaart elektriciteit.

antwoord
avatarSergei:
18.07.2019 om 12:46

Sterker nog, ze hebben 220 volt. Slechts twee draden 110 en -110.

antwoord
avatarEugene:
18.07.2019 op 16:46

Kortom, krijgen we een nul!

antwoord
Kook melk in een ketel: de weergave van "voor" en "tegen

Kook melk in een ketel: de weergave van "voor" en "tegenWaterkokers En Waterkokers

Elektrische ketel op de moderne keuken - huishoudelijk apparaat, zonder welke het is moeilijk voor te stellen veel van zijn ochtend. snelheid van het leven neemt toe met elke dag die voorbijgaat, ...

Lees Verder
Is het mogelijk om frisdrank in een theepot te koken: gevolgen van koken

Is het mogelijk om frisdrank in een theepot te koken: gevolgen van kokenWaterkokers En Waterkokers

Voor onze gezondheid denken we steeds meer na over wat voor water we drinken. Velen vertrouwen degene die thuis uit de kraan giet niet. Trade reageerde onmiddellijk op dit wantrouwen door flesjes ...

Lees Verder
De waterkoker wordt niet uitgeschakeld tijdens het koken: de oorzaak van de storing en reparatie

De waterkoker wordt niet uitgeschakeld tijdens het koken: de oorzaak van de storing en reparatieWaterkokers En Waterkokers

Moderne waterkokers kwamen vast in ons dagelijks leven, terwijl oude met een fluitje in het verleden achterbleven. Elke ochtend begint een persoon met het zetten van thee of koffie. Zo'n traditie ...

Lees Verder