Zakaj Američani ne uporabljajte električnih grelnikov vode: Vzroki

Grelnik vode - to je eden od najpogostejših naprav v vsakdanjem življenju vsakega človeka. Čaj v današnjem svetu niso nič novega, razen za Američane. To je posledica dejstva, da je v Združenih državah Amerike v celoti opusti ta instrument.

Zakaj ne uporabljajte električnih grelnikov vode v ZDA

Američani ne uporabljajo grelnik za vodo: Vzroki

članek Vsebina

  • Američani ne uporabljajo grelnik za vodo: Vzroki
  • Nadomestek za električne vode ZDA
  • Kaj je bila reakcija Avstralci

Če se turisti v Združenih državah Amerike, da obiščejo različne kraje javnih naročil za preskrbo in zahteva vroč čaj, nato pa bo videti začudeno. Najpogostejša pijača v ZDA - kava, čaj in Američani najbolj želeli piti hladno.

Vendar pa je najpomembnejši razlog za uporabo naprave - je napetost električne energije. Sodobni električni aparati upravlja mrežo 220 voltov in največje napetosti v ZDA - 110. Zato je normalno uporabo aparat ne deluje, če pa ste kupili po nižji moči, bo voda se segreje na 2-3 krat dlje kot od standardnih kolegi.

Opozorilo! Uporaba takih naprav za Američane ni le praktičen, ampak tudi zelo donosna. Elektrika v ZDA vedno razlikoval previsoko plačilo stroškov, tako da so ljudje poskušajo čim bolj rešiti.

instagram viewer

kuhalnik vode

Nadomestek za električne vode ZDA

Najbolj učinkovit način za toplo vodo - je uporaba mikrovalovne pečice. To je v celoti nadomešča napravo v Združenih državah Amerike. Ker je voda ogrevana, in plinske peči, v posebni posodi. Metoda se zdi, da je zelo čudno in nenavadno, vendar pa ima veliko porabo v Združenih državah Amerike.

Dejstvo je, da so električni grelniki vode v hiši vsak drugi Američan, jih samo uporabljajo zelo redko. Ponavadi, ko pridejo gostje, ali v času praznovanja, ko je treba hitro narediti vročo pijačo.

Topno kavo v Združenih državah ima tudi nizko povpraševanje, saj ljudje želijo, da to storite sami. Značilno je, da se uporabljajo za ta aparat za kavo, popolnoma pripravljene kave v Turku.

kuhalnik vode

Kaj je bila reakcija Avstralci

Prvič to temo postavljeno prebivalci Avstralije, ko so zabeležili enega od uporabnikov socialnih omrežij, in pobral razpravo o tem, kaj so Američani kotliček ne uporabljajte. Javnost je bila šokirana zaradi tega dejstva, mnogi reagira s skepso do informacij.

kuhalnik vode

Toda kasneje, ko je postalo jasno razloge za zavrnitev instrumenta, Avstralci dogovorili o meni, da je odločba utemeljena. javni protesti hitro polegel, in ga končal v enem od šale: ". To ni presenetljivo, da je Trump zmagal"

avatarNatalia:
20.04.2019 ob 23:07

Instant kave in netopne

odgovor
avatarAlina:
21.04.2019 ob 05:35

Mislil sem, da obstajajo kuhalnik vode, vode, sem vedno segreje v majhni kozici, in ne zaradi prihrankov električne energije. Samo tako priročno. Še vedno ne morem razumeti ljudi, ki pijejo čaj. Zakaj na dan, da pour nekaj prelivnega ...

odgovor
avatarLeo:
21.04.2019 ob 19:24

Pred ZDA in drugih področjih, kot jih za prikimal, bi pogledal bolje v domači državi poteka. Živim v Maikop v običajnem stanovanjske stavbe. Dobavitelj el.en. smo PAO Kuban'energo vozovnice blizu RUB 5 kWh. Plinsko (Gazprom mezhregiongaz Maikop) -chut 60 rub na mesec. Uporabil bom kotliček, multivarka, mikrovalovna pečica? Jaz je ne. Stati brez dela, ker je plin cenejši. Ampak kolegi kitajski skoraj nič oskrbe z električno energijo.

odgovor
avatarLiza:
22.04.2019 ob 03:35

Na Japonskem, napetost 110, to ne preprečuje uporabe kotliček. Samo vsa oprema na 110. V Rusiji, mimogrede, bomo uporabili japonske tehnologije do 110 brez problema in na Japonskem, so naše naprave 220 - obstajajo za ta adapter. Torej, na koncu, dobro, sem pil čaj v Ameriki, nihče ni bil presenečen.

odgovor
avatarFIT:
04.22.2019 ob 06.30

Slaba vam naš Leo! Zavrzite internet in računalnik, in si poyavyatsya dnevi so za uporabo gospodinjskih aparatov!

odgovor
avatarFIT:
22.04.2019 ob 06:31

imajo denar, seveda.

odgovor
avatarMichael:
22.04.2019 ob 13:16

Po logiki avtorja in električne peči, likalniki in je ni mogoče uporabiti zaradi nižje napetosti, pa ni nobenih električne peči manj pogosti, kot v Rusiji. No, o železa, upam, da ni treba komentirati :)) toploto, ki jo skozi prevodnik električni tok ni odvisen od napetosti in jakosti toka in dirigent upora (Zakon o Joule)

odgovor
avatarVlad:
22.04.2019 ob 20:38

Avtor še nikoli ni živel v državah 🙂 električno tukaj je samo zelo poceni... vode uporabo doma in na delovnem mestu, samo Američani verjamejo, in se strinjam z njimi, da čaj / kavo objektov dobili bolj okusne vode, kuhana v normalne vode, na drugi strani - vse to je voda na kavo zavremo z uporabo podobna naši kotla... To je tako, mimogrede, jaz živim v Združenih državah Amerike 25 let 🙂

odgovor
avatarAndrew:
23.04.2019 ob 04:55

Všeč mi je tudi hladno instant kavo.

odgovor
avatars:
23.04.2019 ob 20.45

Internet je vzgojili veliko ameriških življenjskih strokovnjakov. V najboljšem primeru, da je zguba, ki je dobil po naključju, in nato odložijo na najhujše - nikoli ni bil tam... .. Zgodba čaja je običajno n... n.

odgovor
avatarFROGER:
23.04.2019 ob 21:13

Natalia - kava samo topen. Če želite govoriti o topen, govori kofy!

odgovor
avatarNatalia:
24.04.2019 ob 17:41

Ne moreš reči "ne". Ali "ne" ali "najmanj".

odgovor
avatarhudiča:
24.04.2019 ob 23:08

Z jezikom odstranimo ..

odgovor
avatarAleksandr_57:
25.04.2019 ob 01:53

Na prvi obravnavi, da v čajnik, ki je namenjen za 110 voltov, "voda bo ogrevana s 2-3 krat dlje", kot v kotlu z močjo 220 voltov, sem mislil, da je avtor botanik.
In potem sem prebral trgovini z "ne", in ugotovil, da je bil samo poraženci.

odgovor
avatarVasya:
25.04.2019 ob 23:19

Natalia, poučevanje zgodovine, kava je tako že od nekdaj, in le trend delavec-kmečkega razreda, ki je uničil 2/3 pismeni folk v državi, pred sto leti, je bilo OH.

odgovor
avatargen:
25.04.2019 ob 23:21

Ne razumem samo eno stvar - da imajo plinske peči in plin, ampak ne... Konvencionalni kovinski grelniki vode in zato so topla voda v ponvi? Kakšne neumnosti ...

odgovor
avatarSergey Stepanov:
26.04.2019 ob 13:48

Moč = "napetosti na trgu" na "električne upornosti".
Zato bo naša čaj ogreje vsaj 4-krat dlje, če je napetost manj kot polovico. Glede na toploto - bližje "5-krat".
Bil sem v ZDA in več kot enkrat. Moja hči živi tam. Kuhinja ni elekroplity ali vode. Obstaja plinski štedilnik in meto. Kettle. In to ni v "stanovanja za revne", in v koči na 400 m2 stroškov pod milijon dolarjev.
Vse juha, ki temelji na Ohmov zakon, morajo ZDA imeti električni upor je 4-krat manj za vožnjo z enako hitrostjo kot mi. To ni vedno mogoče učinkovito izvajati.

odgovor
avatarAleksandr_57:
26.04.2019 ob 15:38

Izvajanje vode enako moč, ki za 220 Volt, bo 110 Volt omrežja zahteva le polovico debelejši oskrbe žice bakra. Če grelec sama od tradicionalnega kromniklja (čeprav v PETN), njegova poraba ne bo povečala - debelejše premer manjši dolžina kompenzira. Razlika v debelini - 0,5 ali 0,7 mm Ni tehnoloških problemov.
Torej je razlog za pomanjkanje čajniki ne tehnološke težavami in tradicijo potrošnika.

odgovor
avatarVladimir:
27.04.2019 ob 18:56

V Sovjetski zvezi, tudi po vojni, je bilo 127 in 220, do leta 1960. Čebulice in lonci in ploščice so na napetosti!!! Za hitro zavre in kuhamo smo previjanja e-pošto. Spiralna izdelana iz debelejše ploščice. V teh letih v Ameriki so bili enaki lonci in ploščice, pa tudi društvom in kovinska ohišja. In potem so imeli kvalitativni preskok, in vsa oprema je spremenil in kultura potrošnje!!! In smo imeli železno zaveso in smo brezupno za Yankees. To je vse.

odgovor
avatarTatiana.:
04.29.2019 ob 04:15

Pišete neumnosti, velik izbor električnih grelnikov vode v Združenih državah Amerike za vse okuse, jaz in vsi moji prijatelji in znanci uporabljajo grelnik za vodo. Hitro zavre, t. Stopnja K. Grelna odvisna od moči naprave, in ne na napetost. In vsa električna dela, pa tudi v Rusiji, ne vidim razlike. Živim v Združenih državah Amerike.

odgovor
avatarOleg:
29.04.2019 ob 21:33

Pripombe in kave je

odgovor
avatarprihodi:
30.04.2019 ob 11:13

"Samo vsa oprema na 110. V Rusiji, mimogrede, bomo uporabili japonske tehnologije do 110 brez problema in na Japonskem, so naše naprave 220 - obstajajo za ta adapter. "- Lisa, super! Taka spojka se imenuje transformator. Namesto adapter za vtič, ki ga je imel v mislih. Posebej je impresiven pogled na japonski izdelovalec povezan preko adapterja v naši mreži.

odgovor
avatarEugene:
05.01.2019 ob 19:13

Življenjski standard se določi glede na količino porabljene elektrike povprečno družino. V ZDA je med najvišjimi. To ni presenetljivo, saj se je število električnih gospodinjskih aparatov v ameriški družini, po naših standardih, zelo velika. Ampak, če pogledaš na porabo električne energije za vsako od svojih gospodinjskih aparatov, potem bomo samo udari s temi številkami. Torej electroirons ima kapaciteto 1-2 kW proti našim v 0,375 kW. In tako vsi imajo povečano električno energijo proti naši sovjeta. da bi ga shranili za revne, da se šteje, da je na zahodu. In povpraševanje, kot veste, rodi ponudbo. Ampak to ni za nas. Mi smo prisiljeni rešiti, kar pomeni, da ne bo udobno živel. Zdaj mnogi od nas poskuša povečati svoj življenjski standard, ki določa v apartmajih uvožene opreme. Ampak, kot se izkaže, da ni vedno mogoče. Pogosto v domovi nimajo potrebne moči napeljave, transformatorske sobe in obstoječi kabli niso zdrži obremenitev, in hiše so stanovanje Electric, ki je namenjen za največjo obremenitev 10 A. To je moč vseh naprav v večstanovanjskih stavbah sovjeta ne more presegati 2,2 kW.
Zato menim, da člen vysheoboznachennyh - po ponaredek. Kdo je naročil? No, to ni težko uganiti.

odgovor
avatarVitali:
05.02.2019 ob 17:01

Živim v Rusiji. Jaz Kotliček ne uporabljajte. To je težje za pranje kot lonec, in pijte večkrat na segreto lestvica nekako ga ne všeč, tako da voda ne zavre dvakrat.

odgovor
avatarAndrew25:
05.02.2019 ob 21:20

Če naš Maker priključite na 110, se bo njena proizvodnja padla za 4-krat. Transformator se uporablja za vode - to je čudno. Samo kotli so narejeni z grelcem v njihovi mreži.
Prav tako ne uporabljajte grelnik za vodo, plinsko kuhalno ploščo, ker je cenejši.

odgovor
avatarIlya:
05.02.2019 ob 21:57

Aleksandru_57

Da bi dobili enako zmogljivost na 110V kuhalnik vode, da pogrešam 2-krat večji tok. Če 220V je 10A na 110V bo 20A. In to ni samo debelejša žica, ampak tudi močnejši vtičnice, stikala (ne na 16A in 32A) in težke izgube v celotnem ožičenja. Čutim, da so električni grelniki vode šibkejši ...

odgovor
avatarime:
05.03.2019 ob 17:46

Neumnost. Tretje desetletje živi v državah in vedno uporabite grelnik za vodo. Ampak nič narobe napetost - avtor, šola hitro učijo fiziko! Temperatura grelnega elementa opredeljujejo napetosti in jakosti toka. To pomeni, da pri napetostih lahko dosežemo potrebno temperaturo s spreminjanjem upornosti celice.

odgovor
avatarSvetlana Ushakov:
05.04.2019 ob 13:08

Tami 4, Izrael

odgovor
avatarNil:
05.04.2019 ob 13:37

* V Združenih državah Amerike je največja napetost - 110. Zato je normalno uporabo aparat ne deluje, če pa ste kupili po nižji moči, bo voda, ki se ogreva s 2-3 krat več ..
* Dejstvo je, da so električni grelniki vode v hiši vsak drugi ameriški, samo jih uporabljajo.. ponavadi, ko pridejo gostje, ali v času praznovanja, ko je treba hitro narediti vročo pijačo.
Torej, po vsem, zelo počasi ali hitro segrevanje vode svoje grelniki vode?

odgovor
avatarAleksandr_57:
05.04.2019 ob 22:04

Kot enega od najvišje svetovni porabi električne energije v ZDA - v resnici ponaredek, le 10. mesto, dvakrat manj kot na Norveškem, štirikrat kot na Islandiji.
In dvakrat ruščini.
Kot je za železno 375W - šala? Ali USB verzija?
Kaj pa elektriko 10 A - spet hoax. Vse, kar sem uspešno vodi in upoštevati do 50 A.
Zdaj je povezava 15 kW na domu - ni problema. Če je omrežje ni preobremenjeno.
Da je v Združenih državah Amerike je bolj priročno - brez dolgih kablov do energetskih transformatorjev, transformatorskih postaj. Visijo na drogovih 6,3 kV vodov, vsak na bližnjo vratnico svoj transformator na 110 V.
Zato je njihova izguba pri 110 za 50 metrov do pol manj kot naši pri 220 za do pol kilometra veliko skupnega transformatorja.

odgovor
avatarJurski:
05.05.2019 ob 10:52

Iron 375Vt na to šala. Standardna 1,2 kW.

odgovor
avatarSergej:
05.05.2019 ob 11:25

Tam vsak korak električnih vozil! Nenehno potujete poslovno v Združenih državah Amerike so hoteli vedno električni grelniki vode. Veliko krat bil gost v domovih Američanov, in kot vsi imeli čajniki. Tako, da je voda v mikrovalovni pečici, da se segreje na vseh težko! Električna porabijo večini držav po svetu porabijo 18% (1 na svetu) in 20% proizvoda (tudi prvi na svetu).

odgovor
avatarNina:
05.05.2019 ob 17:53

Kaj pomeni "ne"?! Ali "ne" ali "najmanj".

odgovor
avatarHelena:
06.05.2019 ob 14:33

Me ne zanima. kaj jedo, kako nekje piti. Živim, kot hočem, in jim dovoliti, da živijo kot želijo. Presežek nepotrebne polemike.

odgovor
avatarAleksandr_57:
07.05.2019 ob 20:35

"Električna energija, ki jo porabijo največ na svetu" - gredi.
A na prebivalca manj kot polovica na Norveškem in štirikrat manj kot na Islandiji.
Na žalost, kar je dvakrat toliko kot mi.
Sumim, levji delež gre na poletno klimo.

odgovor
26.05.2019 ob 21:59

Nimam grelnik za vodo, ampak za mene zelo težko zavreti vodo za čaj v običajnem vode na štedilniku.

odgovor
avatarJuščenko:
29.05.2019 ob 07:50

Ni pravilno pisati in govoriti "ameriški", ampak pomeni le sshatovtsev. Države (regije) celine združeni v državi, in država še vedno ni prišel gor z imenom, in ostanejo "povezani z regijami."
Klicanje sshatovtsev Američane, smo pogosto žalijo Kanadčani, Brazilci, Chileans... To so na par z sshatovtsami življenja v uporabi so tudi Američani.

odgovor
avatarMichael:
30.05.2019 ob 22:42

Nikoli si nisem mislila, da so Američani (ZDA) v domu, da instant kave. In v trgovini za nakup ne ceneje? (Instant kava v Združenih državah ima tudi nizko povpraševanje, saj ljudje želijo, da to storite sami.).

odgovor
avatarroman:
06.01.2019 ob 13:01

Imate fizike, ki je ponavljajoče pred tem pisno? Kot vse AC omrežne napetosti je povezan s trajanjem ogrevanja ???

odgovor
avatarSergej:
06.02.2019 ob 20:08

Če se v Ameriki pri napetosti 110 voltov vode segreje 2-3-krat več, to pomeni, da imajo 2-3 krat slabše Frost hladilnik, 2-3 krat počasnejši računalnikov dela, itd vsej tehniki.
Gosta neumnost avtorja pozove govoriti obscenely.
Mimogrede lutke v Ameriki in povsod v razsutem stanju. Tea vprašaj - ti nekaj vroče - ni problema.

odgovor
avatarSergej:
06.02.2019 ob 20:26

Avtor seznanjeni z električno energijo - kot prašiča v pomaranče. To je groza na 110 voltov gotovo ne kuhamo kotliček))). Prej, vsi sovjetski televizijskih sprejemnikov je, radii, magnetofoni, zapis igralcev, električni brivniki je stikalo - 127 in 220 voltov.

odgovor
avatarJuščenko:
06.03.2019 ob 15:51

Država naslov "Američani ne uporabljajo grelnik za vodo:. O razlogih" Bil sem v Kanadi, Braziliji, povsod prodajo in pitje čaja. Ali Kanadčani in Brazilci ni Američani? Avtor članka ne določa, in meni, da je beseda nanaša le na sshatovtsam Američani. ZDA stoji za države (regije) celine Amerike. Ta območja so še vedno ni imenovan. Zato, da pokličete prebivalcev na teh območjih, združenih Američani, ne določa, da govorimo o prebivalci teh območij, je napačno in narobe.

odgovor
avatarSergej:
06.05.2019 ob 11:36

Mislim, da avtor članka

odgovor
avatarSergej:
07.06.2019 ob 20:29

110 od njih - da lahko povzroči težave.
Po drugi strani pa je bolj varna. 220 mnogi, ki udarnih, 380 v primerjavi s 220 pogosto ubija. 110V za suho kožo, je veliko lažje iti skozi kot 220. Trenutna moč skozi človeka, 4-krat, bo manj, kot so kvote ne vpliva. To je samo problem za vode 2kW, čeprav smo še vedno kemik na šoli v 90-ih je dejal - za ogrevanje vode s takšno hitrostjo, - je ustvarjanje v njej škodljivih spojin v večjih količinah. Voda z okusom "železa" včasih.

odgovor
avatarSergej:
07.06.2019 ob 23.30

Kotli v Ameriki in 110b niso povezani. V Ameriki, res zelo redko videti čajnik, vendar razlog je, da je kotliček ni praktično. Voda v njem malo, segreje za nekaj časa. Tam je vedno kul. In veliko vode in ne bo treba čakati. Bi radi prehlada, ki ga želite vroče.

odgovor
avatarJuščenko:
08.06.2019 ob 13:04

Spet nekateri Sergej pravi, da "v Ameriki." Kako razumeti, kaj Amerika Severna, dom Kanadčani ali v Južni Ameriki, kjer čaj pitje Chileans, Brazilci, Mehičani??? Misliš le čajniki! Srečni ljudje.

odgovor
avatarSergej:
08.06.2019 ob 15:21

"Egghead" članek na kotliček. Ameriški identiteta = ameriški državljan, je v navadi po vsem svetu. Šola je učil le geografijo?

odgovor
avatarNikolai Dubov:
12.06.2019 ob 03:07

ZDA gosto država na kakršen koli način.
V Evropi, tudi manj uporabljate kotliček, ker je kava pripravljena v električnih kava, in esteti uporabljajte samo vintage italijanske open-end stroji, kava, ki je bil priznan standard okus.
V zadnjih letih se je boom v popolnih kavnih oblikovalci, predvsem v pisarnah, in tudi v Rusiji.
.
Ko se film prikazuje, kako Američani pijejo ohlajene kave slops za predpotopni kavni avtomati s filtrom, imam "blue vota" zvitki.. .

"Progressive" odmaknjen kraj ...

odgovor
avatarYulyaS:
13.06.2019 ob 12:21

Vendar spretno napisana. Hvala, da je zabavno, še posebej o 110Volt. Zelo vumnye obrazložitev.

odgovor
avatarJuščenko:
13.06.2019 ob 17:31

Kohl, z vami, se popolnoma strinjam, vendar nisem avtor tega članka. Zadeva ni zdelo vredno razprave. pisal sem o drugem, ki ni pravilno govoriti in pisati, brez kakršnega koli pojasnila o komu je govora, Amerika, Američani. Amerika je celina, in Američani vsi narodi dele severne in južne celine Amerike. ZDA, Združene države na prevajalskem področju, je to pametno, pametno državo, da ne pride do sedaj niti sam niti njeni prebivalci ime, tako kot vse ameriške države v.

odgovor
avatarEugene:
17.06.2019 ob 18:00

Grelnik vode na štedilniku plina ne vklopi. Včasih s piščalko. Ki je očitno manj varna.
Topla voda v mikrovalovni pečici je dražje kot navadno kuhalnik vode.

odgovor
avatarH:
24.06.2019 ob 07:55

Kakšne neumnosti sploh
Vsi sorodniki prijatelji in znanci so električni

odgovor
avatarvrbe. Shmelev:
07.07.2019 ob 17:54

Wow, kot povprečen članek... ampak kot zasvojen! Tut tisti, in kava: on ali pa. In ZDA ali Ameriki. Ne govorim o univerzalni izobraževalnega programa v elektrotehniki! Brata, ki jih nimajo nič? Gremo v park!

odgovor
avatarIra:
07.07.2019 ob 18:39

V skladu z normami sodobnega ruskega jezika, beseda kava pripada moža. stara. Natalia je popolnoma prav.

odgovor
avatarEugene:
08.07.2019 ob 06:33

Tako smo iz parka ...

odgovor
avatarSergej:
17.07.2019 ob 05:10

In o termopoter pozabljeno zelo priročen e-poštni napravo in prihrani električno energijo.

odgovor
avatarSergej:
18.07.2019 ob 12:46

Dejstvo je, da imajo 220 voltov. Samo dve žice 110 in -110.

odgovor
avatarEugene:
18.07.2019 ob 16:46

Skratka, dobimo nič!

odgovor
Kako oprati kotliček iz maščob zunaj: učinkovite metode čiščenja

Kako oprati kotliček iz maščob zunaj: učinkovite metode čiščenjaKotlički In Električni Kotlički

Kako oprati kotliček iz maščobe zunaj? S to težavo so se soočale številne gospodinje. Le nekaj tednov po začetku obratovanja je zunanja površina kotliča prekrita z neprijetno in na dotik plastjo. ...

Preberi Več
Kako uporabljati Coca-Colo za čiščenje kotlička s tehtnice: navodila, preventiva, priporočila

Kako uporabljati Coca-Colo za čiščenje kotlička s tehtnice: navodila, preventiva, priporočilaKotlički In Električni Kotlički

Vsaka gospodinja ima v kuhinji kotliček. Vendar pa je pogosto onesnažen, čistila pa je zdaj drago kupiti. Lestvica ovira operativnost naprave, zato se je treba spoprijeti z nujnimi težavami. Kako ...

Preberi Več
Kako očistiti kotliček iz lestvice soda in drugih sredstev, preventivnih ukrepov

Kako očistiti kotliček iz lestvice soda in drugih sredstev, preventivnih ukrepovKotlički In Električni Kotlički

Kotliček je na nobeni kuhinji. Ta naprava omogoča ogrevanje in zavrite vodo v nekaj minutah, nato pa uživajte okusno kavo ali čaj. Toda sčasoma znotraj kotliček pojavi izmeček, in za njeno zdravlj...

Preberi Več