Miksi amerikkalaiset eivät käytä vedenkeitin: Syyt

Vedenkeitin - tämä on yksi yleisimpiä laitteita jokapäiväisessä elämässä jokaisen ihmisen. Teetä nykymaailmassa ei ole mitään uutta, paitsi amerikkalaiset. Tämä johtuu siitä, että Yhdysvalloissa kokonaan luopua tästä välineestä.

Miksi ei käytä vedenkeittimiä Yhdysvalloissa

Amerikkalaiset eivät vedenkeittimellä: Syyt

artikkelin sisältö

  • Amerikkalaiset eivät vedenkeittimellä: Syyt
  • Korvaava Yhdysvaltain vedenkeitin
  • Mikä oli reaktio australialaiset

Jos turistit Yhdysvalloissa vierailla eri paikoissa julkisia tavara- ja pyytää kuumaa teetä, niin se näyttää hämmästyneenä. Yleisin juoma Yhdysvalloissa - kahvi, tee ja amerikkalaiset useimmat haluavat juoda kylmää.

Kuitenkin tärkein syy olla käyttämättä laitetta - on sähkön jännite. Moderni sähkölaitteet liikennöi verkon 220 volttia ja suurin jännite Yhdysvalloissa - 110. Siksi normaalissa käytössä Laite ei toimi, mutta jos ostat vähemmän virtaa, vesi kuumenee 2-3 kertaa pidempään kuin kuin tavallinen kollegansa.

Varoitus! Tällaisten laitteiden amerikkalaiset ei ole ainoa käytännöllinen, mutta myös erittäin kannattavaa. Sähkö Yhdysvalloissa aina erosi liian korkeat kustannukset maksu, jotta ihmiset yrittävät säästää niin paljon kuin mahdollista.

instagram viewer

vedenkeitin

Korvaava Yhdysvaltain vedenkeitin

Tehokkain tapa lämmittää vettä - on käyttää mikroaaltouunin. Se on täysin korvaa laitteen Yhdysvalloissa. Koska vesi on lämmitetty, ja kaasun uunit, erityisessä pannulla. Menetelmä vaikuttaa olevan hyvin outoa ja erikoista, mutta sillä on suuri käyttöä Yhdysvalloissa.

Itse asiassa on vedenkeitin talossa joka toinen amerikkalainen, he vain käyttävät niitä hyvin harvoin. Yleensä, kun vieraat saapuvat tai juhlakavalkadissa, kun haluat tehdä nopeasti kuumaa juomaa.

Kahviuutteen Yhdysvalloissa nauttii myös alhaisen kysynnän, koska ihmiset haluavat tehdä sen itse. Yleensä niitä käytetään tähän kahvinkeitin, täysin valmis kahvi Turussa.

vedenkeitin

Mikä oli reaktio australialaiset

Ensimmäistä kertaa tämän aiheen esille asukkaat Australia, kun yksi käyttäjien sosiaalisten verkostojen on kirjattu, ja kyytiin keskustelua siitä, mitä amerikkalaiset eivät käytä keitintä. Julkisen järkyttyi tämän asiassa monet reagoivat epäillen tietoihin.

vedenkeitin

Mutta myöhemmin, kun kävi selväksi, hylätty instrumentin, australialaiset sopi mieltä, että päätös on perusteltu. julkista paheksuntaa nopeasti laantunut, ja se päättyi yksi vitsejä: "Ei ole yllättävää, että Trump on voittanut."

avatarNatalia:
20.04.2019 klo 23:07

Pikakahvia ja liukenemattomia

vastaus
avatarAlina:
21.04.2019 klo 05:35

Olen kuitenkin olemassa vedenkeitin, vesi aina olen kuumentaa pienessä kattilassa, eikä se johdu sähköä säästöjä. Juuri niin kätevä. Silti en ymmärrä ihmisiä, jotka juovat teetä. Miksi päivässä kaataa joitakin litku ...

vastaus
avatarLeijona:
21.04.2019 klo 19:24

Ennen Yhdysvaltain ja heidän kaltaisiaan nyökkäys, olisi näyttänyt paremmin kotimaassa tapahtuu. Asun Maikop tavallisessa kerrostalossa. Toimittaja el.en. me PAO Kuban'energo hintaa lähes ruplaan 5 kWh. Kaasu (Gazprom mezhregiongaz Maikop) -chut 60 hieroa kuukaudessa. Käytän vedenkeitin, multivarka, mikroaaltouuni? Itse on ole. Seiso koska kaasu on halvempaa. Mutta kaveri Kiinan lähes turhaan sähkön tarjontaa.

vastaus
avatarliza:
22.04.2019 klo 03:35

Japanissa, jännite 110, se ei estä käyttämästä kattilaan. Vain kaikki laitteet on 110. Venäjällä, muuten käytämme Japanin teknologiaa 110 ilman mitään ongelmia, ja Japanissa, meidän laitteisiin 220 - olemassa tätä sovitinta. Joten, lopuksi hyvin, join teetä Amerikassa, kukaan ei ollut yllättynyt.

vastaus
avatarFIT:
04.22.2019 klo 06:30

Huono teille Leo! Hävitä internetin ja tietokoneen, ja te poyavyatsya päivät ovat käytössä kodinkoneiden!

vastaus
avatarFIT:
22.04.2019 klo 06:31

on rahaa tietenkin.

vastaus
avatarMichael:
22.04.2019 klo 13:16

Logiikan mukaan tekijän, ja sähköliesiä, silitysrauta ja ei voida käyttää, koska pienempi jännite, kuitenkin, ei ole sähköliesiä harvinaisempaa, kuin Venäjällä. No, siitä rauta, toivottavasti se ei ole tarpeen ottaa kantaa :)) tuottama lämpö kulkee johtimen sähkövirta ei riipu jännitteen ja virran voimakkuus ja kestävyys johtimen (Act joule)

vastaus
avatarVlad:
22.04.2019 klo 20:38

Tekijä ei ole koskaan asunut valtioissa 🙂 Sähkö täällä on vain hyvin halpaa... vedenkeitin käyttää sekä kotona että työssä, juuri amerikkalaiset uskovat, ja olen samaa mieltä niiden kanssa, jotka teen / kahvinkeitin saada enemmän herkullinen vettä, keitetään normaalissa vedenkeitin, toisaalta - kaikki vesi kahvi keitetään käyttämällä samanlaista meidän kattila... Asia on näin, muuten asun Yhdysvalloissa 25 vuotta 🙂

vastaus
avatarAndrew:
23.04.2019 klo 04:55

Pidän myös kylmän pikakahvia.

vastaus
avatars:
23.04.2019 klo 20:45

Internet on kasvattanut paljon amerikkalaisen elämän asiantuntijoita. Parhaimmillaan se on luuseri, joka sai sinne vahingossa, ja sitten heitetään pahin - koskaan ollut siellä... .. Tarina teetä on yleensä n... n.

vastaus
avatarFroger:
23.04.2019 klo 21:13

Natalia - kahvi juuri liukoinen. Jos haluat puhua liukeneva, puhu kofy!

vastaus
avatarNatalia:
24.04.2019 klo 17:41

Et voi sanoa "eikä". Tai "eikä" tai "pienempi kuin".

vastaus
avatarhelvetti:
24.04.2019 klo 23:08

Kanssa kielen poistettu ..

vastaus
avatarAleksandr_57:
25.04.2019 klo 01:53

Ensimmäisessä käsittelyssä, että teekannussa, on suunniteltu 110 volttia, "vesi lämmitetään 2-3 kertaa kauemmin" kuin kattilassa voimalla 220 volttia, Luulin, että tekijä on botanist.
Ja sitten luin kaupan "eikä" ja tajusi, että hän oli vain häviäjiä.

vastaus
avatarVasya:
25.04.2019 klo 23:19

Natalia, opettaa historiaa, kahvi on aina ollut se, ja vain trendi työntekijä-talonpoika luokan, joka tuhosi 2/3 lukutaito folk maassa sata vuotta sitten, se oli OH.

vastaus
avatargeeni:
25.04.2019 klo 23:21

En ymmärrä vain yksi asia - ne ovat kaasuliesistä ja kaasun, mutta ei... Tavanomaiset metalli kattilat ja niin he lämmintä vettä kattilaan? Mitä hölynpölyä ...

vastaus
avatarSergei Stepanov:
26.04.2019 klo 13:48

Teho = "jännityksen neliön" on "sähköinen resistanssi".
Siksi meidän teetä lämpenee vähintään 4 kertaa kauemmin, jos jännite on alle puolet. Kun otetaan lämpö - lähemmäksi "5 kertaa".
Olin Yhdysvalloissa ja useammin kuin kerran. Tyttäreni asuu siellä. Keittiö ei ole elekroplity tai kattilaan. On kaasu liesi ja met. Vedenkeitin. Ja se ei ole "asunnossa köyhille", ja mökki 400 m2 kustannukset alle miljoona taalaa.
Kaikki Keitto, joka perustuu Ohmin lain, Yhdysvaltain on oltava sähkövastus on 4 kertaa vähemmän ajaa samalla nopeudella kuin me. Aina ei ole mahdollista toteuttaa tehokkaasti.

vastaus
avatarAleksandr_57:
26.04.2019 klo 15:38

Täytäntöönpano keitin sama teho, että 220 V, 110 V verkko vaatii vain puoli paksumman kuparilanka tarjontaa. Jos itse lämmittimen perinteisestä nikromikerroksen (vaikkakin PETN), sen kulutus ei kasva - paksumpi halkaisija on pienempi pituus kompensoidaan. Ero paksuus - 0,5 tai 0,7 mm: n ei ole teknologisia ongelmia.
Joten syy puute teapots ole teknologisia ongelmia, ja perinne kuluttajalle.

vastaus
avatarVladimir:
27.04.2019 klo 18:56

Neuvostoliitossa, myös sodan jälkeen oli 127 ja 220, 1960-luvulle saakka. Sipulit ja kattilat ja laatat olivat jännite!!! Nopeasti ja keitä me uudelleenkelattua sähköpostitse. Kierre valmistettu paksummasta laatat. Näiden vuosien aikana Amerikassa olivat samat ruukut ja laatat sekä Unas ja metalli kotelot. Ja sitten heillä oli laadullisesti ja kaikki laitteet on muuttunut ja kulttuurin kulutuksen!!! Ja meillä oli rautaesiripun ja olemme toivottoman takana Yankees. Siinä kaikki.

vastaus
avatarTatiana.:
04.29.2019 klo 04:15

Kirjoitat hölynpölyä, valtava valikoima vedenkeitin Yhdysvalloissa jokaiseen makuun, minä ja kaikki ystäväni ja tuttavani vedenkeittimellä. Nopeasti kiehua, t. K. kuumennusnopeus riippuu laitteen tehon, eikä jännitteen. Ja kaikki sähkötyöt sekä Venäjällä, en näe eroa. Asun Yhdysvalloissa.

vastaus
avatarOleg:
29.04.2019 klo 21:33

Kommentit ja kahvin sitä

vastaus
avatarpuutteita:
30.04.2019 klo 11:13

"Aivan kaikki laitteet on 110. Venäjällä, muuten käytämme Japanin teknologiaa 110 ilman mitään ongelmia, ja Japanissa, meidän laitteisiin 220 - olemassa tätä sovitinta. "- Lisa, super! Tällainen liitin kutsutaan muuntaja. Sen sijaan, että adapteri tulpan, joka oli mielessä. Erityisen vaikuttavaa katsoa japanilainen valmistaja on yhdistetty sovittimen kautta meidän verkkoon.

vastaus
avatarEugene:
05.01.2019 klo 19:13

Elintaso määräytyy määrän sähköä kulutetaan keskimäärin perhe. Yhdysvalloissa, hän on yksi korkeimmista. Tämä ei ole yllättävää, koska määrä kodinkoneiden amerikkalaisessa perheessä, meidän standardeja, hyvin suuri. Mutta jos tarkastellaan virrankulutusta kunkin niiden kodinkoneiden, niin me vain lumoissa näitä lukuja. Joten electroirons kapasiteetti on 1-2 kW vastoin 0,375 kW. Ja niin ne kaikki on lisääntynyt sähköteho vastoin Neuvostoliiton. Tallentamalla sen köyhille sitä pidetään lännessä. Ja kysyntä, kuten tiedätte, synnyttää tarjontaa. Mutta tämä ei koske meitä. Meidän on pakko säästää, eli ei elää mukavasti. Nyt monet meistä yrittävät kasvattaa elintasoa, jossa asunnoissa tuodut laitteet. Mutta, kuten on käynyt ilmi, se ei ole aina mahdollista. Usein kodeissa ole tarpeeksi sähköverkkoa, muuntaja huoneet ja nykyiset kaapelit eivät ole kestää kuormituksen ja talot ovat asunto Electric, suunniteltu enintään kuormitus 10 A. Se on voima kaikki laitteet on kerrostalojen Neuvostoliiton ei saisi ylittää 2,2 kW.
Niinpä katson, että artikla vysheoboznachennyh - custom väärennös. Joka määräsi? No, se ei ole vaikea arvata.

vastaus
avatarVitali:
05.02.2019 klo 17:01

Asun Venäjällä. En käytä keitintä. Se on vaikeampaa pestä kuin potin, ja juoda useita kertoja esikuumennettuun mittakaavassa jotenkin en pidä siitä, että vesi ei kiehu kahdesti.

vastaus
avatarAndrew25:
05.02.2019 klo 21:20

Jos Luojamme plug in 110, sen tuotanto vähenee 4 kertaa. Muuntaja käytetään keittimen - se on outoa. Juuri vedenkeittimet tehdään lämmittimen niiden verkkoon.
Emme myöskään käytä vedenkeitin, kaasulieden, koska halvempi.

vastaus
avatarIlya:
05.02.2019 klo 21:57

Aleksandru_57

Saadakseen saman kapasiteetin 110V vedenkeitin, miss 2 kertaa suurempi nykyinen. Jos 220V on 10A 110V se on 20A. Ja se ei ole vain paksumpi johdin, mutta myös tehokkaampi pistorasiat, katkaisijat (ei 16A, ja 32A) ja raskaita tappioita koko johdotus. Tunnen olemassa vedenkeitin heikompia ...

vastaus
avatarnimi:
05.03.2019 klo 17:46

Hölynpölyä. Kolmas vuosikymmen asuvat valtioissa ja käytä aina vedenkeitin. Mutta mitään vikaa jännite - tekijä, koulun nopeasti oppia fysiikkaa! Lämpötila lämmityselementin määräytyy jännitteen ja virran voimakkuus. Se tarkoittaa, että mikä tahansa jännite voi saavuttaa tarvittava lämpötila vaihtelee vastus solun.

vastaus
avatarSvetlana Ushakov:
05.04.2019 klo 13:08

Tami 4, Israel

vastaus
avatarNiili:
05.04.2019 klo 13:37

* Yhdysvalloissa suurin jännite - 110. Siksi normaalissa käytössä Laite ei toimi, mutta jos ostat vähemmän virtaa, vesi kuumenee 2-3 kertaa pidempi ..
* Itse asiassa on vedenkeitin talossa joka toinen amerikkalainen, he vain käyttää niitä.. Yleensä kun vieraat saapuvat tai juhlakavalkadissa, kun haluat tehdä nopeasti kuumaa juomaa.
Joten loppujen lopuksi hyvin hitaasti tai nopeasti veden lämmittämiseen niiden kattilat?

vastaus
avatarAleksandr_57:
05.04.2019 klo 22:04

Mitä yksi maailman korkein sähkönkulutus Yhdysvalloissa - itse asiassa väärennös, vain 10. sijalla, kaksi kertaa vähemmän kuin Norjassa, neljä kertaa kuin Islannissa.
Ja kaksi kertaa Venäjän.
Mitä rauta 375W - vitsi? Tai USB-versio?
Entä sähköä 10 A - uudelleen huijausta. Kaikki, että olin onnistunut hoidettuja ja otetaan huomioon enintään 50 A.
Asennus on 15 kW omakotitalon - ei ole ongelma. Jos verkko ei ole liikaa.
Että Yhdysvalloissa on helpompaa - ei pitkät kaapelit tehomuuntajiin, sähköasemien. Roikkua pylväät 6,3 kV, kukin lähellä postitse oman muuntaja 110 V
Siksi niiden tappio 110 50 metriä tolppa ovat alle meidän 220 jopa puolen kilometrin suurta yhteistä muuntaja.

vastaus
avatarjurassic:
05.05.2019 klo 10:52

Iron 375Vt tämän vitsi. Standardi 1,2 kW.

vastaus
avatarSergei:
05.05.2019 klo 11:25

Siellä jokainen askel sähköautojen! Jatkuvasti liike Yhdysvalloissa hotellit ovat aina vedenkeitin. Monta kertaa ollut vierailevana kodeissa amerikkalaisia, ja koska kaikilla oli teekannut. Jotta vesi mikroaaltouunissa lämmittää sitä ollenkaan kova! Sähköä ne kuluttavat eniten maailmassa kuluttaa 18% (1 maailmassa) ja 20%: n tuotteita (myös ensimmäinen maailmassa).

vastaus
avatarNina:
05.05.2019 klo 17:53

Mitä "eikä"?! Tai "eikä" tai "pienempi kuin".

vastaus
avatarHelena:
06.05.2019 klo 14:33

En ole kiinnostunut. mitä he syövät, kuinka juoda jonnekin. Asun kuin minä miellyttää, ja anna heidän elää kuin haluavat. Liika tarpeetonta kiistaa.

vastaus
avatarAleksandr_57:
07.05.2019 klo 20:35

"Sähkön ne kuluttavat suurimman osan maailman" - akselin.
Asukasta kohti on alle puoli Norjassa ja neljä kertaa vähemmän kuin Islannissa.
Valitettavasti kaksi kertaa niin paljon kuin me.
Epäilen leijonanosan menossa kesällä ilmastointi.

vastaus
26.05.2019 klo 21:59

Minulla ei ole vedenkeitin, mutta minulle melko vaikea keittää vettä teetä tavalliseen kiehumaan liesi.

vastaus
avatarJuštšenko:
29.05.2019 klo 07:50

Ei oikein kirjoittaa ja puhua "amerikkalainen", mutta tarkoita vain sshatovtsev. Valtiot (alueet) maanosan liitetty yhteen maassa, ja maa ei ole vielä keksiä nimi ja pysyä "yhdistetty alueiden."
Calling sshatovtsev amerikkalaiset, me usein loukata kanadalaisten, brasilialaiset, chileläiset... Että on par sshatovtsami asuvat USE ovat amerikkalaisia.

vastaus
avatarMichael:
30.05.2019 klo 22:42

En ole koskaan ajatellut, että amerikkalaiset (USA) kotona tehdä pikakahvia. Ja ostamaan ei halvemmalla? (Liukoinen kahvi Yhdysvalloissa nauttii myös alhaisen kysynnän, koska ihmiset haluavat tehdä se itse.).

vastaus
avataruusi:
06.01.2019 klo 13:01

Sinulla on fysiikan joka toistettiin ennen tätä kirjoitettaessa? Kuten kaikki verkkojännite on yhdistetty kesto lämmitys ???

vastaus
avatarSergei:
06.02.2019 klo 20:08

Jos Amerikassa jännitteellä 110 volttia keittimen lämpenee 2-3 kertaa pidempään, se tarkoittaa, että ne ovat 2-3 kertaa huonompi Frost jääkaappi, 2-3 kertaa hitaampi tietokoneiden toiminta, jne. koko tekniikkaa.
Tiheä tyhmyys tekijän kehottaa puhumaan obscenely.
Muuten tutteja Amerikassa ja kaikkialla irtotavarana. Tea kysyä - teitä kuumaa - ei ole ongelma.

vastaus
avatarSergei:
06.02.2019 klo 20:26

Kirjailija perehtynyt sähkö - kuin sika appelsiinit. Se on kauhuissaan 110 volttia ainakaan vedenkeittimen))). Aiemmin kaikki Neuvostoliiton televisiot, radiot, nauhureiden, levysoittimet, parranajokoneet oli kytkin - 127 ja 220 volttia.

vastaus
avatarJuštšenko:
06.03.2019 klo 15:51

Maa otsikolla "Amerikkalaiset eivät vedenkeittimellä: syyt." Olin Kanadassa, Brasiliassa, kaikkialla myynti ja juomassa teetä. Tai kanadalaiset ja brasilialaiset se ole amerikkalaiset? Artikkelin kirjoittaja ei täsmennetä, ja uskoo, että sana viittaa ainoastaan ​​amerikkalaisille sshatovtsam. USA edustaa valtioiden (alueet) Amerikan mantereen. Nämä alueet eivät vieläkään nimetty. Siksi soittaa asukkaille näiden alueiden yhdistyneet amerikkalaiset, täsmentämättä, että puhumme asukkaat näistä alueista, se on virheellinen ja väärä.

vastaus
avatarSergei:
06.05.2019 klo 11:36

Tarkoitan artikkelin kirjoittaja

vastaus
avatarSergei:
07.06.2019 klo 20:29

110 niistä - se voi aiheuttaa ongelmia.
Toisaalta on turvallisempi. 220 monia, jotka vispilä, 380 vastakohtana 220 usein tappaa. 110V kuivalle iholle on paljon helpompi käydä läpi yli 220. Nykyinen vahvuus kautta mies 4 kertaa tulee vähemmän, sekä kertoimet eivät muutu. Se ongelma vain keittimen 2kW, vaikka emme vielä kemisti koulussa 90-luvulla sanoi - veden lämmittämiseen sellaisella nopeudella - on luoda siinä haitallisten yhdisteiden suurempia määriä. Vettä, jonka maku "rauta" joskus.

vastaus
avatarSergei:
07.06.2019 klo 23:30

Vedenkeittimet Amerikassa ja 110B eivät ole kytketty. Amerikassa, todella harvinaista nähdä teekannu, mutta syy on se, että keitin ei ole käytännöllistä. Vettä sitä vähän, kuumennettiin jonkin aikaa. On aina viileämpi. Ja paljon vettä ja ei tarvitse odottaa. Haluatko kylmä, haluat kuuma.

vastaus
avatarJuštšenko:
08.06.2019 klo 13:04

Toisaalta osa Sergei sanoo "Amerikassa." Miten ymmärtää, mitä Amerikka Pohjois, kotiin kanadalaiset tai Etelä-Amerikassa, jossa teen juominen chileläiset brasilialaiset, meksikolaiset??? Luuletko vain teapots! Onnellisia ihmisiä.

vastaus
avatarSergei:
08.06.2019 klo 15:21

"Egghead" artikkeli vedenkeitin. Amerikkalainen identiteetin = Yhdysvaltain kansalainen on tapana kaikkialla maailmassa. Koulu vain opettanut maantiede?

vastaus
avatarNikolai Dubov:
12.06.2019 klo 03:07

Yhdysvaltain tiheä maa millään tavalla.
Myös Euroopassa vähemmän käytä keitintä, koska kahvi valmistetaan Sähkökahvinkeittimet, ja esteetikkoja käytä vain vuosikerta Italian kärkiosa koneita, kahvi, joka on tunnustettu standardi makua.
Viime vuosina puomi täydellinen kahvinkeittimet, erityisesti toimistoissa, ja Venäjälläkin.
.
Kun elokuva osoittaa, miten amerikkalaiset juoda jäähdytetty kahvia lietteet ja antediluvialaisen kahvinkeittimet, minulla on "blue Vota" rullina.. .

"Progressive" Boondocks ...

vastaus
avatarYulyaS:
13.06.2019 klo 12:21

Kuitenkin taitavasti kirjoitettu. Kiitos pitää hauskaa, varsinkin noin 110Volt. Erittäin vumnye päättelyä.

vastaus
avatarJuštšenko:
13.06.2019 klo 17:31

Kohl teille, olen täysin samaa mieltä, mutta en ole kirjoittanut tämän artikkelin. Aihe ei näyttänyt tulisi keskustella. Kirjoitin toinen, joka ei ole oikein puhua ja kirjoittaa ilman mitään selityksiä, ketä siellä on puhetta, amerikka, amerikkalaiset. Amerikka on maanosa, ja amerikkalaiset kaikki kansakunnat Pohjois- ja Etelä osia Amerikan mantereen. USA, Yhdysvallat kääntämisen alalla tämä taitavasti-viisasta maahan, joka ei tule tähän saakka ole itse eikä sen asukkaita nimi, samoin kaikki Amerikan maissa.

vastaus
avatarEugene:
17.06.2019 klo 18:00

Vedenkeitin kaasuliesi ei kytkeydy. Joskus pilli. Mikä on selvästi vähemmän turvallinen.
Lämmin vesi mikroaaltouunissa on kalliimpi kuin pelkkä vedenkeitin.

vastaus
avatarH:
24.06.2019 klo 07:55

Millainen roskaa ollenkaan
Kaikki sukulaiset ystävät ja tuttavat ovat sähköisiä

vastaus
avatarWillows. Shmelev:
07.07.2019 klo 17:54

Vau, tällaista keskinkertainen artikkeli... mutta koukussa! TTY ykkösiä ja kahvi: hän tai se. Ja Yhdysvalloissa tai Amerikassa. En puhu universaali koulutusohjelma sähkötekniikassa! Veljet, että sinulla ei ole mitään tekemistä? Mennään puistoon!

vastaus
avatarIra:
07.07.2019 klo 18:39

Mukaan normit modernin venäjän kielen sana kahvi kuuluu aviomies. vanha. Natalia on aivan oikeassa.

vastaus
avatarEugene:
08.07.2019 klo 06:33

Olemme siis ulos puistoon ...

vastaus
avatarSergei:
17.07.2019 klo 05:10

Ja noin termopoter unohtanut erittäin kätevä sähköpostin laitteen ja säästää sähköä.

vastaus
avatarSergei:
18.07.2019 klo 12:46

Itse asiassa ne ovat 220 volttia. Vain kaksi johdinta 110 ja -110.

vastaus
avatarEugene:
18.07.2019 klo 16:46

Yhteenvetona saadaan nolla!

vastaus
Kuinka valita vedenkeitin: perusparametrit

Kuinka valita vedenkeitin: perusparametritVedenkeittimet Ja Vedenkeittimet

Nykyään on jo vaikea kuvitella elämääsi ilman nykyaikaisia ​​kodinkoneita, tämä pätee myös tutteihin. Yhä useammat ihmiset pitävät parempana sähkömalleja ja luopuvat jo vanhentuneista kattiloiden ...

Lue Lisää
Vedenkeittimen kapselin pohja mikä se on: kapselin pohjan lajikkeet ja edut

Vedenkeittimen kapselin pohja mikä se on: kapselin pohjan lajikkeet ja edutVedenkeittimet Ja Vedenkeittimet

Vedenkeittimet ovat jo kauan vakiinnuttaneet asemansa jokaisessa modernissa keittiössä. Ne auttavat kiehua vettä muutamassa minuutissa nauttiaksesi suosikkijuomastasi. Sähkö- ja kaasukattilat eroa...

Lue Lisää
Kiehauta maito kattilassa: näkymä "for" ja "vastaan

Kiehauta maito kattilassa: näkymä "for" ja "vastaanVedenkeittimet Ja Vedenkeittimet

Vedenkeitin on moderni keittiö - kodinkonetta, jota ilman on vaikea kuvitella monet hänen aamulla. nopeus elämän kasvaa joka päivä, ja ei ole aikaa odottaa tavallisen vedenkeitin kiehuu. Laite saa...

Lue Lisää