Kodėl amerikiečiai nenaudokite elektriniai virduliai: Sukelia

Virdulys - tai yra vienas iš labiausiai paplitusių prietaisų kasdieniame gyvenime kiekvienam asmeniui. Arbata pasaulyje šiandien yra nieko naujo, išskyrus amerikiečius. Taip yra dėl to, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose visiškai atsisakyti šią priemonę.

Kodėl gi ne naudoti elektriniai virduliai JAV

Amerikiečiai nenaudokite elektrinį virdulį: Sukelia

straipsnis Turinys

  • Amerikiečiai nenaudokite elektrinį virdulį: Sukelia
  • Už JAV elektrinis virdulys pakaitalas
  • Kokia buvo reakcija australai

Jei Jungtinių Valstijų turistai aplankyti įvairias vietas sudarant viešojo prekių pirkimo ir paprašyti karštą arbatą, tada ji atrodys nuostaba. Dažniausiai gėrimas Jungtinėse Amerikos Valstijose - kava, arbata ir amerikiečiai labiausiai norėtumėte gerti šalto.

Tačiau svarbiausia priežastis, dėl kurios naudojant prietaisą - yra elektros įtampa. Šiuolaikinės elektros prietaisai yra valdomas 220 voltų tinklo ir didžiausios įtampos JAV - 110. Todėl įprastai prietaisas neveikia, bet jei perkate už mažesnę galią, vanduo bus šildomas iki 2-3 kartų ilgiau, nei nei standartiniai kolegomis.

instagram viewer

Dėmesio! Tokių prietaisų amerikiečiai naudojimas yra ne tik praktiškas, bet ir labai pelningas. Elektros Jungtinėse Valstijose visada skyrėsi per didelės išlaidos mokėjimą, taip, kad žmonės bando sutaupyti kiek įmanoma.

elektrinis virdulys

Už JAV elektrinis virdulys pakaitalas

Efektyviausias būdas sušilti vanduo - yra mikrobangų krosnelės naudojimas. Ji visiškai pakeičia įrenginį į Jungtines Amerikos Valstijas. Kaip vanduo yra šildomas, ir dujinės viryklės, specialioje keptuvėje. Šis metodas atrodo labai keista ir savotiška, bet jis turi aukštą naudojimo Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Tiesą sakant, yra elektrinis virdulys namuose kas antrą Amerikos, jie tiesiog naudoti juos labai retai. Paprastai, kai svečiai atvyksta, ar per šventes, kai reikia greitai priimti karštas gėrimas.

Tirpios kavos Jungtinėse Valstijose taip pat turi mažą paklausą, nes žmonės nori tai padaryti patys. Paprastai, jie yra naudojami šio kavos aparato, visiškai parengtą kava Turku.

elektrinis virdulys

Kokia buvo reakcija australai

Pirmą kartą ši tema iškelti gyventojus Australijoje, kai vienas iš socialinių tinklų vartotojų, kurie registruojami ir pakėlė diskusiją apie tai, ką amerikiečiai nenaudokite virdulio. Visuomenė buvo sukrėsta šio fakto, daugelis reagavo skeptiškai į informacijos.

elektrinis virdulys

Tačiau vėliau, kai tapo aišku, PASIŪLYMŲ ATMETIMO PRIEŽASTYS priemonės, australai susitarė dėl nuomonės, kad sprendimas yra pagrįstas. visuomenės protestų greitai nurimo, ir tai baigėsi viena iš anekdotų: ". Tai nenuostabu, kad Trump laimėjo"

AvataraNatalija:
20.04.2019 ne 23:07

Tirpi kava ir netirpsta

atsakymas
Avataraalina:
21.04.2019 ne 05:35

Aš nors yra elektrinis virdulys, vanduo visada man pašildyti nedideliame puode, o ne dėl to, elektros energijos taupymo. Tiesiog taip patogiau. Vis dėlto, aš negaliu suprasti, žmonės, kurie geria arbatą. Kodėl per dieną užpilkite šiek tiek sentimentai ...

atsakymas
AvataraLiūtas:
21.04.2019 ne 19:24

Prieš JAV ir kitų panašių juos kinkuoti, būtų atrodė geriau gimtojoje šalyje vyksta. Gyvenu Maikopas į įprastą namo. Tiekėjas el.en. mes PAO Kuban'energo kaina beveik RUB 5 kWh. Dujų ( "Gazprom" mezhregiongaz Maikopas) -chut 60 RUB už mėnesį. Aš naudosime virdulys, multivarka, mikrobangų krosnelė? Savęs nėra. Budėjimo tuščiąja eiga, nes dujos yra pigiau. Bet kolegos Kinijos beveik už nieką elektros energijos tiekimo.

atsakymas
Avataraliza:
22.04.2019 ne 03:35

Japonijoje, įtampa 110, tai netrukdo naudotis virduliu. Tiesiog visi ant 110 įranga. Rusijoje, beje, mes naudojame japonų technologiją iki 110 be jokių problemų, ir Japonijoje, mūsų prietaisai 220 - egzistuoja šiuo adapteriu. Taigi, išvada, gerai, aš gėrė arbatą Amerikoje, niekas buvo nustebęs.

atsakymas
AvataraFIT:
04.22.2019 06:30

Prastas jums mūsų Liūtas! Išmeskite internetą ir kompiuterį, ir jūs poyavyatsya dienos už buitinių prietaisų naudojimui!

atsakymas
AvataraFIT:
22.04.2019 ne 06:31

turėti žinoma pinigus.

atsakymas
Avataramichael:
22.04.2019 ne 13:16

Pasak autoriaus logika, ir elektrinės viryklės, laidynės ir negali būti naudojamas dėl žemesnės įtampos, tačiau nėra Elektrinės viryklės mažiau paplitęs, nei Rusijoje. Na, apie geležies, tikiuosi tai nėra būtina pakomentuoti :)) šiluma, einančios per dirigento elektros srovė nepriklauso nuo įtampos ir srovės stiprumo ir atsparumo laidininko (aktą Džaulis)

atsakymas
Avataravlad:
22.04.2019 ne 20:38

Autorius niekada gyveno Valstijų 🙂 elektros čia yra tik labai pigiai... virdulys naudoti tiek namuose, tiek darbe, tiesiog amerikiečiai tiki, ir sutinku su jais, kad kavos / arbatos išsivirti gauti daugiau skanus vanduo, virtos normalus virdulys, kita vertus - visi kavos virti vandenyje naudojant panašią į mūsų katilo... Taip yra tuo atveju, beje, aš gyvenu JAV 25 metų 🙂

atsakymas
Avataraandrew:
23.04.2019 ne 04:55

Aš taip pat norėčiau šalto kava.

atsakymas
Avataraai:
23.04.2019 ne 20:45

Internetas veisiami amerikiečių gyvenimo ekspertai daug. Geriausiu atveju, jis yra nevykėlis, kuris ten pateko atsitiktinai ir tada dempingo blogiausia - niekada nebuvo ten... .. Arbatos istorija paprastai yra N... n.

atsakymas
AvataraFroger:
23.04.2019 ne 21:13

Natalia - kavos tik tirpus. Jei norite pasikalbėti apie tirpsta, kalbėti kofy!

atsakymas
AvataraNatalija:
24.04.2019 ne 17:41

Jūs negalite pasakyti ", o ne". Arba "o ne" arba "mažiau nei".

atsakymas
Avatarapragaras:
24.04.2019 ne 23:08

Su liežuviu pašalinti ..

atsakymas
AvataraAleksandr_57:
25.04.2019 ne 01:53

Per pirmąjį svarstymą, kad arbatinukas, skirtas 110 V, "vanduo bus šildomas 2-3 kartus ilgiau" nei virdulio su 220 voltų elektros energijos, aš maniau, kad autorius yra botanikas.
Ir tada aš perskaičiau prekyba ", o ne" ir supratau, kad jis buvo tik Losers.

atsakymas
AvataraVasia:
25.04.2019 ne 23:19

Natalija, mokyti istoriją, kavos visada buvo tai, ir tik darbuotojo-valstiečių klasę, kuri sunaikino 2/3 raštingi liaudies šalyje prieš šimtą metų tendencija, tai buvo OH.

atsakymas
Avataragenas:
25.04.2019 ne 23:21

Aš nesuprantu, tik vienas dalykas - jie turi dujinės viryklės ir dujų, bet ne... Tradiciniai metalo virduliai ir todėl jie šiltu vandeniu puode? Kokia nesąmonė ...

atsakymas
AvataraSergejus Stepanovas:
26.04.2019 ne 13:48

Maitinimo = "įtampa aikštėje" On "elektrinės varžos".
Todėl mūsų arbata sušildys bent 4 kartus ilgiau, jei įtampa yra mažesnė nei pusė. Atsižvelgiant į šilumos - arčiau "5 kartus".
Buvau JAV ir daugiau nei vieną kartą. Mano dukra ten gyvena. Virtuvėje yra ne elekroplity ar virdulys. Yra dujinė viryklė ir meto. Virdulys. Ir tai ne "už vargšų bute", o ne 400 m2, kaina kotedžą pagal milijono dolerių.
Visi sriuba, remiantis Omo dėsnis, JAV turi elektrinė varža yra 4 kartus mažiau paleisti tuo pačiu greičiu kaip ir mes. Tai ne visada įmanoma veiksmingai įgyvendinti.

atsakymas
AvataraAleksandr_57:
26.04.2019 ne 15:38

Įgyvendinimas virdulys tą pačią galią, kad 220 voltų, 110 voltų tinklo reikės tik pusę storesnis vario vielos tiekimo. Jei pati nuo tradicinių nichromo (nors PETN) šildytuvas, jo vartojimas nedidės - storesnis skersmuo mažesnis ilgis kompensuojamas. Į storio skirtumas - 0,5 arba 0,7 mm Nėra technologines problemas.
Taigi už virdulys ne technologiniai sunkumai stokos, ir dėl vartotojui tradicijos priežastis.

atsakymas
AvataraVladimiras:
27.04.2019 ne 18:56

Sovietų Sąjungoje, taip pat po karo ten buvo 127 ir 220, iki 1960. Svogūnėliai ir puodai ir plytelės buvo nuo įtampos!!! Greitai virti ir virkite mes pervyniotas laišką. Spiralinė pagamintas iš storesnės plytelės. Per šiuos metus Amerikoje buvo tie patys puodai ir plytelės, taip pat unas ir metalo korpusai. Ir tada jie turėjo kokybinį šuolį, o visa įranga pasikeitė ir vartojimo kultūra!!! Ir mes turėjome geležinę uždangą ir mes beviltiškai atsilieka Yankees. Tai viskas.

atsakymas
AvataraTatjana.:
04.29.2019 ne 04:15

Jūs rašote nesąmones, didžiulis pasirinkimas elektrinis virdulys Jungtinėse Amerikos Valstijose visiems skoniams, aš ir visi mano draugai ir pažįstami naudoti elektrinį virdulį. Greitai virti, t. K. Šildymo norma priklauso nuo prietaiso galios, o ne įtampa. Ir visi elektros darbai, taip pat Rusijoje, nematau skirtumą. Gyvenu JAV.

atsakymas
AvataraOlegas:
29.04.2019 ne 21:33

Komentarai ir kavos tai

atsakymas
Avatarasuėjimai:
30.04.2019 ne 11:13

ant 110 "Tiesiog visa įranga. Rusijoje, beje, mes naudojame japonų technologiją iki 110 be jokių problemų, ir Japonijoje, mūsų prietaisai 220 - egzistuoja šiuo adapteriu. "- Liza, Super! Toks jungtis yra vadinama transformatorius. Vietoj už kištuko, kurį turėjo galvoje adapteriu. Ypač įspūdingas žvilgsnis į japonų Maker yra prijungtas per adapterį į mūsų tinklą.

atsakymas
AvataraEugenijus:
05.01.2019 ne 19:13

Gyvenimo lygis yra nustatomas pagal elektros energijos sunaudojamą kiekį vidutiniškai šeimą. JAV, jis yra vienas iš aukščiausių. Tai nestebina, nes buitinių elektros prietaisų Amerikos skaičiaus šeimoje, mūsų standartus, labai didelis. Bet jei jums pažvelgti į energijos suvartojimo kiekvieno iš jų buitinių prietaisų, tada mes tiesiog pakirsta šiais skaičiais. Taigi electroirons turi 1-2 kW prieš mūsų gebėjimus 0,375 kW. Ir taip visi iš jų yra padidėjusi elektros energiją nuo mūsų sovietų. Taupymo jį vargšams jis laikomas vakaruose. Ir paklausa, kaip žinote, veislės pasiūlą. Bet tai ne apie mus. Esame priversti taupyti, tai yra, ne gyventi patogiai. Dabar daugelis iš mūsų stengiasi padidinti savo gyvenimo lygį, nustatant importuojamų įrangą butų. Bet, kaip it turns out, tai ne visada įmanoma. Dažnai, o namuose trūksta reikiamos galios elektros instaliacijos, transformatorių kambarius ir esami laidai nėra atlaikyti apkrovą, o namai yra butas Electric ", skirta maksimali apkrova 10 A. Tai yra visų bute pastatų Sovietų prietaisų galia negali viršyti 2,2 kW.
Taigi darau išvadą, kad vysheoboznachennyh straipsnis - specialieji suklastotas. Kas įsakė? Na, tai nėra sunku atspėti.

atsakymas
AvataraVitalijus:
05.02.2019 ne 17:01

Gyvenu Rusijoje. Aš nenaudokite virdulio. Tai sunkiau plauti nei puodo, ir gerti keletą kartų įkaitintoje masto kažkaip man nepatinka tai, kad vanduo neturi užvirti du kartus.

atsakymas
AvataraAndrew25:
05.02.2019 21:20

Jei mūsų Maker "prijungti 110, jos produkcija pateks 4 kartus. Transformatorius naudojamas virdulys - tai keista. Tik virduliai yra pagaminti su šildytuvu pagal jų tinklą.
Mes taip pat nenaudokite elektrinis virdulys, dujinė viryklė, nes pigiau.

atsakymas
AvataraIlja:
05.02.2019 ne 21:57

Aleksandru_57

Norėdami gauti tą patį gebėjimus 110V elektrinis virdulys, praleisti 2 kartus didesnę srovę. Jei 220V yra 10A tuo 110V tai bus 20a. Ir tai yra ne tik storesnis laidas laidas, bet ir galingesni lizdai, jungtuvai (ne 16A ir 32A) ir sunkiųjų nuostoliai visą laidų. Jaučiu, yra elektrinis virdulys silpnesni ...

atsakymas
Avatarapavadinimas:
05.03.2019 ne 17:46

Nesąmonė. Trečią dešimtmetį gyvenantis narių ir visada naudoti elektrinį virdulį. Bet nieko blogo įtampa - autorius, mokykla greitai išmokti fizikos! Šildymo elemento temperatūra yra nustatomas pagal įtampos ir srovės stiprumą. Tai yra, bet įtampa gali pasiekti reikiamą temperatūrą keičiant ląstelės pasipriešinimą.

atsakymas
AvataraSvetlana Ushakov:
05.04.2019 ne 13:08

Tami 4, Izraelis

atsakymas
AvataraNilas:
05.04.2019 ne 13:37

* Jungtinėse Amerikos Valstijose maksimali įtampa - 110. Todėl įprastai prietaisas neveikia, bet jei perkate už mažesnę galią, vanduo bus šildomas 2-3 kartus ilgiau ..
* Iš tiesų, yra elektrinis virdulys į namus kas antrą Amerikos, jie tiesiog naudoti juos.. Paprastai, kai svečiai atvyksta, ar per šventes, kai reikia greitai priimti karštas gėrimas.
Taigi juk labai lėtai arba greitai pašildyti vandenį savo virduliai?

atsakymas
AvataraAleksandr_57:
05.04.2019 ne 22:04

Kaip vienas iš svarbiausių pasaulio elektros energijos suvartojimas Jungtinėse Valstijose - iš tiesų netikras, tik 10 vietoje, du kartus mažiau nei Norvegijoje, keturis kartus nei Islandijoje.
Ir dvigubai rusų kalba.
Kalbant apie geležies 375W - pokštas? Arba USB versija?
Ką apie elektros energijos 10 A - vėl pasijuokti. Visa tai aš sėkmingai saugomi ir atsižvelgti į iki 50 A.
Dabar ryšys yra 15 kW iki privačiuose namuose - ne problema. Jei tinklas nėra perkrautas.
Kad JAV tai yra patogiau - jokių ilgų kabeliai Galios transformatorių, pastočių. Pakabinti ant stulpų 6,3 kV linijos, kiekvienas bent artimiausioje Paskelbkite savo transformatorius 110 V
Taigi jų nuostoliai 110 50 metrų iki stulpo yra mažiau nei mūsų bent 220 iki pusės kilometro didelis bendras transformatorius.

atsakymas
Avatarajurinis:
05.05.2019 ne 10:52

Geležinis 375Vt šį anekdotą. Standartinė 1.2 kW.

atsakymas
AvataraSergejus:
05.05.2019 ne 11:25

Yra kas elektrinių transporto priemonių žingsnis! Nuolat keliaujate verslo reikalais į Jungtinių Amerikos Valstijų viešbučiai visada elektriniai virduliai. Daug kartų buvo į amerikiečių namus svečių, ir, kaip ir visi turėjo virdulys. Taip, kad į mikrobangų vandens šildymui tai ne visi sunku! Elektros jie vartoja dauguma pasaulio suvartoja 18% (1 pasaulyje) ir 20% produkcijos (taip pat pirmąjį pasaulyje).

atsakymas
Avataranina:
05.05.2019 ne 17:53

Ką reiškia ", o ne"?! Arba "o ne" arba "mažiau nei".

atsakymas
Avatarahelena:
06.05.2019 ne 14:33

Manęs tai nedomina. ką jie valgo, kaip gerti kažkur. Gyvenu kaip ir aš stengiuosi, ir leiskite jiems gyventi taip, kaip jiems patinka. Perteklius nereikalingas ginčas.

atsakymas
AvataraAleksandr_57:
07.05.2019 ne 20:35

"Elektros energijos jie suvartoja didžiąją dalį pasaulio" - veleno.
Vienam gyventojui mažesnis nei pusė Norvegijoje ir keturis kartus mažiau nei Islandijoje.
Deja, dvigubai tiek, kiek mes darome.
Įtariu, liūto dalis vyksta į vasaros oro kondicionierius.

atsakymas
26.05.2019 21:59

Aš neturiu elektrinis virdulys, bet man gana sunku virti vandenį arbatai įprastu virdulys ant viryklės.

atsakymas
AvataraJuščenka:
29.05.2019 ne 07:50

Neteisingai rašyti ir kalbėti "Amerikos", bet reiškia tik sshatovtsev. Narės (regionai) žemyno sujungė šalyje, o šalis vis dar negali sugalvoti pavadinimą ir lieka "sujungti regionuose."
Skambinimas sshatovtsev amerikiečiai, mes dažnai įžeisti kanadiečiai, brazilai, čiliečiai... Tai yra lygiavertė su sshatovtsami gyvenimo į naudojimas taip pat amerikiečiai.

atsakymas
Avataramichael:
30.05.2019 ne 22:42

Aš niekada maniau, kad amerikiečiai (JAV) namuose padaryti kava. Ir į parduotuvę pirkti ne pigiau? (Tirpus kavos Jungtinėse Valstijose taip pat turi mažą paklausą, nes žmonės nori tai padaryti patys.).

atsakymas
Avataranaujas:
06.01.2019 ne 13:01

Turite fizikos, kad buvo pakartotas prieš šį raštu? Kaip ir visi maitinimo tinklo įtampos yra prijungtas su kaitinimo trukmės ???

atsakymas
AvataraSergejus:
06.02.2019 ne 20:08

Jei Amerikoje esant 110 voltų įtampos virdulys įkaista 2-3 kartus ilgiau, tai reiškia, kad jie turi 2-3 kartus blogiau Frost šaldytuvų 2-3 kartus lėčiau kompiuterių darbą ir tt visoje technika.
Tankus kvailumas autoriaus paragina kalbėti Nepadorumas.
Beje žaliems Amerikoje ir visur urmu. Arbata paklausti - tu kai karšta - jokių problemų.

atsakymas
AvataraSergejus:
06.02.2019 ne 20:26

Autorius išmanantis elektros - kaip apelsinų kiaulė. Tai siaubo 110 voltų tikrai ne virti virdulys))). Anksčiau, visi sovietiniai televizoriai, radijo imtuvai, magnetofonai, grotuvai, elektriniai skustuvai buvo jungiklis - 127 ir 220 voltų.

atsakymas
AvataraJuščenka:
06.03.2019 ne 15:51

Šalis antraštė "Amerikiečiai nenaudokite elektrinį virdulį. Priežastys" Buvau Kanadoje, Brazilijoje, visur parduoti ir gerti arbatą. Ar kanadiečiai ir brazilai tai ne amerikiečiai? Autorius Straipsnio nenurodo, ir mano, kad žodis reiškia tik amerikiečiai sshatovtsam. JAV reiškia valstybių (regionų), iš Amerikos žemyno. Šios sritys yra vis dar nėra įvardytas. Todėl, norint skambinti iš šių sričių vienija amerikiečiai gyventojų, nenurodant, kad mes kalbame apie šių vietovių gyventojų, tai yra neteisinga ir klaidinga.

atsakymas
AvataraSergejus:
06.05.2019 ne 11:36

Aš turiu galvoje, kad straipsnio autorius

atsakymas
AvataraSergejus:
07.06.2019 ne 20:29

110 iš jų - kad jis gali sukelti problemų.
Kita vertus, yra saugesnis. 220 daug kas spragilas, 380, o ne 220 dažnai žudo. 110V ant sausos odos yra daug lengviau eiti per negu 220. Dabartinė jėga per žmogus 4 kartus bus mažiau, taip pat šansai neturi įtakos. Štai tik problema virdulys 2kW, nors mes vis dar chemikas 90s mokykloje sakė - šildyti vandenį tokiu greičiu - tai jame kūrimas kenksmingų junginių didesniais kiekiais. Vandens su "geležinės" Kartais skonio.

atsakymas
AvataraSergejus:
07.06.2019 23:30

Virduliai Amerikoje ir 110b nesate prisijungę. Amerikoje, tikrai labai retai pamatyti arbatinukas, bet todėl, kad virdulys yra nepraktiška. Vandens joje mažai, šildomas tam tikrą laiką. Visada yra aušintuvas. Ir iš vandens ir daug neturite laukti. Ar norėtumėte šalta, norite karšta.

atsakymas
AvataraJuščenka:
08.06.2019 ne 13:04

Vėlgi, kai Sergejus sako "Amerikoje". Kaip suprasti, kas Amerika Šiaurės, namų kanadiečiai ar Pietų Amerikoje, kur arbatos gėrimo čiliečiai, brazilai, meksikiečiai??? Jūs manote, kad tik virdulys! Laimingi žmonės.

atsakymas
AvataraSergejus:
08.06.2019 ne 15:21

"Plikis" straipsnis apie virdulio. Amerikos tapatybės = JAV pilietis yra įprasta visame pasaulyje. Mokyklos tik moko geografiją?

atsakymas
AvataraNikolajus Dubov:
12.06.2019 ne 03:07

JAV tankus Šalis bet kokiu būdu.
Europoje, taip pat mažiau naudoti virdulį, nes kava yra parengta elektrinių kavinukų ir estetai naudoti tik senovinių Italijos atviro klasės mašinos, kavos, kuri buvo pripažintas standartas skonis.
Pastaraisiais metais į pilną kavos formuotojai bumas, ypač biuruose ir Rusijoje taip pat.
.
Kai filmas parodo, kaip amerikiečiai gerti atšaldyti kavos pamazgos iš senoviškas filtro kavos aparatai, turiu "mėlynas võta" bandeles.. .

"Progressive" Pustkowie ...

atsakymas
AvataraYulyaS:
13.06.2019 12:21

Tačiau gudriai parašyta. Ačiū jums smagiai, ypač apie 110Volt. Labai vumnye motyvai.

atsakymas
AvataraJuščenka:
13.06.2019 ne 17:31

Kohlis, su jumis, aš visiškai sutinku, bet aš esu ne šio straipsnio autorius. Tema neatrodė vertas diskusijų. Parašiau apie kitą, o tai nėra teisinga kalbėti ir rašyti be jokio paaiškinimo apie kuriuos yra kalbama, Amerikoje, amerikiečių. Amerika yra žemynas, o amerikiečiai visi Šiaurės ir Pietų dalių Amerikos žemyno šalių. Jungtinės Amerikos Valstijos, JAV vertimo srityje, tai protingai išmintingą šalį, kad neateina iki šiol nei pats, nei jo gyventojams pavadinimą, kaip tai darė visas Amerikos šalyse.

atsakymas
AvataraEugenijus:
17.06.2019 18:00

Virdulys ant dujinės viryklės neįsijungia. Kartais su teisėjo švilpuko. Kuris yra aiškiai mažiau saugus.
Šiltas vanduo mikrobangų krosnelėje yra brangesnis nei paprastas elektrinis virdulys.

atsakymas
AvataraO:
24.06.2019 ne 07:55

Kokios nesamones visi
Visi artimieji draugai ir pažįstami yra elektros

atsakymas
Avataragluosnių. Kamanė:
07.07.2019 ne 17:54

Oho, toks pusėtinas straipsnis... bet kaip užsikabinęs! Tut tie ir kavos: jis ar ji. Ir JAV arba Amerika. Aš kalbu ne apie visuotinį švietimo programos elektrotechnikos! Broliai, kad jūs neturite ką daryti? Vykime į parką!

atsakymas
Avataraira:
07.07.2019 ne 18:39

Pagal šiuolaikinės rusų kalbos normų, žodis kavos priklauso vyrui. senas. Natalija yra visiškai teisus.

atsakymas
AvataraEugenijus:
08.07.2019 ne 06:33

Taigi mes iš parko ...

atsakymas
AvataraSergejus:
17.07.2019 ne 05:10

Ir apie termopoter pamiršo labai patogus elektroninio pašto įrenginį ir taupo elektros energiją.

atsakymas
AvataraSergejus:
18.07.2019 ne 12:46

Tiesą sakant, jie turi 220 voltų. Vos du laidai 110 ir -110.

atsakymas
AvataraEugenijus:
18.07.2019 ne 16:46

Trumpai tariant, gauname nulį!

atsakymas
Kaip pasirinkti elektrinį virdulį: pagrindiniai parametrai

Kaip pasirinkti elektrinį virdulį: pagrindiniai parametraiVirduliai Ir Elektriniai Virduliai

Šiandien jau sunku įsivaizduoti savo gyvenimą be šiuolaikinių buitinių prietaisų, tai taikoma ir manekenėms. Vis daugiau žmonių teikia pirmenybę elektriniams modeliams ir atsisako jau pasenusių vi...

Skaityti Daugiau
Kas yra virdulio kapsulės dugnas: kapsulės dugno įvairovė ir pranašumai

Kas yra virdulio kapsulės dugnas: kapsulės dugno įvairovė ir pranašumaiVirduliai Ir Elektriniai Virduliai

Virduliai jau seniai užima tvirtą poziciją kiekvienoje šiuolaikinėje virtuvėje. Jie padeda užvirti vandenį per kelias minutes, kad galėtumėte mėgautis mėgstamu gėrimu. Elektriniai ir dujiniai vird...

Skaityti Daugiau
Virinama pieno virdulys: požiūriu "už" ir "prieš

Virinama pieno virdulys: požiūriu "už" ir "priešVirduliai Ir Elektriniai Virduliai

Elektrinis virdulys ant moderni virtuvė - Elektrinių buitinių prietaisų, be kurių sunku įsivaizduoti, daugelis jo ryte. greitis gyvenime didėja su kiekviena diena, ir nėra laiko laukti, kol įprast...

Skaityti Daugiau